Kilku mechaników wprawił w zdumienie.Tak im zostało.Odpukać.
4,0
Skrzynia biegów
Automat!Tym się jeździ w stylu Carrington, a nie Schumacher.Wymaga odpowiedniego traktowania,ale umie się odwdzięczyć.Odradzam kierowcom z ciężkim butem (i dowcipem).
5,0
Układ jezdny
Rewelacja, jak na jego wiek.Brak ABS nie przeszkadza ani trochę.
Komfort
4,0
Widoczność
Te słupki!
5,0
Ergonomia
Moj kręgosłup mówi:dziękuję!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą kominek we wnętrzu,ale latem jak stoi w słońcu, to lepiej nie włączać nadmuchu-piekło.Na lato szyber.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tył trochę mniej obszerny, ale nie ma się czego bać.To jednak najmniejszy poważny MB.
5,0
Wyciszenie
Tylko ten zegarek tak głośno cyka:)).Ciszej jak w lagunie i audi A4.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zapewniam, że umiem liczyć.Baczna kontrola obrotomierza i ekonomizera myślącej głowie wiele powie.Odradzam zakup wersji bez ekonomizera-śmiało można mnożyć te wyniki x1,15.W przypadku tzw.ciężkiego buta...wolę nie myśleć.Tornado w portfelu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Brak skali.Można za staruszka kupić np.seicento ;)) Ja nie zamienię na żadną alfę.Pozdrawiam fanów marki MB ze zrozumieniem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 E 118KM 87kW
[l/100km]