Idealny samochód dla kierowców bez zacięcia sportowego i zbyt dużej rodziny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę wołowaty, ale jak trzeba ciągnie spokojnie do 180.
4,0
Skrzynia biegów
Jak na swój wiek bardzo ok. Wsteczny, jak nie ma humoru, nie wchodzi za pierwszym razem.
5,0
Układ jezdny
Płynie.
Komfort
3,0
Widoczność
Lusterka takie sobie.
Słupki przednie bardzo ograniczają widoczność, zwłaszcza gdy trzeba wyjechać z prostopadłej.
5,0
Ergonomia
Super. Bez polotu, ale wszystko na miejscu. Z początku trochę brakowało mi pedału hamulca awaryjnego (jak w 123), ale się przyzwyczaiłem.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rozgrzewa się szybko, ale maksymalna temperatura jest jak dla mnie trochę niska. Szyby parują koszmarnie!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W porządku. Z tyłu mogłoby być więcej miejsca. Dla pięciu osób zdecydowanie za mały.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało nie pali. Ceny przeglądów i napraw bardzo przyzwoite.
5,0
Stosunek jakość/cena
I pomyśleć, że dałem za niego niecałą równowartość Cinquecento...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówki się nie liczą, bo można samemu wymienić. Kradzione lusterka też się nie liczą.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W ciągu pięciu lat ten dziś 14letni wóz zepsuł się RAZ (słownie: RAZ). Siadła mu dynamika, okazalo się, że padło sterowanie monowtrysku. Koszt wymiany 1500 zl.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 E 118KM 87kW
[l/100km]