Bardzo dobry samochód, ostatki solidnej niemieckiej roboty, duży ciężki i bezpieczny, solidne blachy, nie uginają się pod palcem. Samochód z czasów kiedy produkcją zajmowali się inżynierowie a nie księgowi:)Szkoda tylko że nie produkuje się już takich samochodów. Ciekawe czym będziemy kiedyś jeździć, teraz sam plastik i aluminium.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 1.8 pomimo niedużej pojemności jest bardzo ładnie zgrany z 4 biegową automatyczną skrzynią biegów. Prosty i tani w naprawie.
5,0
Skrzynia biegów
4 biegowy automat, pierwsze trzy biegi szybko zmienia i jeździ prawie cały czas na 4:)
4,0
Układ jezdny
Wspomaganie mogłoby być trochę lepsze
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu bardzo dobrze, do tyłu tak sobie, trzeba uważać przy cofaniu. Na skrzyżowaniach które nie przecinają się pod kątem 90 stopni również jest problem
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mocny nawiew, dobrze wentyluje wnętrze auta. Szybko się nagrzewa, szyby nie parują nawet jak jest 5 osób w samochodzie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, tylko przy wsiadaniu kolanem haczy się o kierownice, dość niski samochód. Z tyłu może być pod warunkiem że się przesunie przednie fotele.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cichy jak na 17 letni samochód
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście około 11-12 litrów, w trasie jakieś 10.
4,0
Stosunek jakość/cena
Tanie naprawy, tanie części zamienne. nie warto szukać po szrotach, ceny części nowych nie są wcale duże a znacznie lepiej włożyc nową część niż jakąś używaną. Warto zainwestować w ten samochód. W pełni sprawny posłuży wiele lat.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniłem całą masę różnych drobiazgów, głównie w silniku a także część zawieszenia, teraz jest ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeździ bardzo dobrze:)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 109KM 80kW
[l/100km]