Straszny muł jak na 1.8, Auto w sam raz dla seniora, temperament jak u leniwca afrykańskiego.Falowanie obrotów (potencjometr klapy przepustnicy) trudny do zdobycia...
4,0
Skrzynia biegów
Czterobiegowa skrzynia to porażka...
2,0
Układ jezdny
W zasadzie to w zawieszeniu popsuło mi się już wszystko co mogło się popsuć, a cena napraw już dawno przekroczyła wartość samochodu. Gdy tylko wyjadę z warsztatu natychmiast sprzedaję ten przereklamowany niemiecki badziew.
Komfort
3,0
Widoczność
kiepska widoczność w zewnętrznych lusterkach
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Częste awarie termostatu i dmuchawy.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali jak smok, a gaz w Mietku to ponoć morderstwo popełnione na silniku. Wysokie koszty przyzwoitych części oraz napraw. Jeśli ktoś jest hobbystą i lubi non stop grzebać przy aucie to 190 jest w sam raz dla Niego.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Doskonałe auto dla akwarystów, po każdym deszczu w bagażniku zbiera się spora ilość wody..
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Cieszę się że żyje przy 80 km/h urwał mi się dolny sworzeń wahacza i koło stanęło bokiem, oczywiście nie obyło się bez lawety.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 109KM 80kW
[l/100km]