Właściwie tym autem jeździ żona ale decyzję podejmowaliśmy razem. Lubimy auta nietypowe. Gdzie ja znajdę drugi taki silnik 2l V6. Chyba tylko w BMW.
Ale do rzeczy. Silnik super. Posiada wszsystkie zalety auta z 6 cylindrami. Równa praca. Nie wyje na wysokich obrotach. Bajka
4,0
Skrzynia biegów
Nic szczególnego. Świetnie wchodzą biegi. Pracuje miekko. Praca lewarkiem to czysta przyjemność
4,0
Układ jezdny
Auto nie młode więc pewnie zawieszenie pracuje już inaczej niż za młodu. Ale i tak dobrze się trzyma, nie stuka.
Komfort
4,0
Widoczność
Ciężko mi to oceniać bo na to nie zwracam uwagi. Pewnie najlepsza widoczność jest w Reno Kangoo i co z tego?
5,0
Ergonomia
Pewnie przesadziłem z oceną ale jest coś w tym aucie, że nie chce się z niego wysiadać
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Stary a już półautomatyczna klima. Super
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na czasy w których powstał to normalnie jak na klasę auta.
4,0
Wyciszenie
Super. Nie wyje na wysokich obrotach jak 4 cylindry. Mruczy aż radia nie chce się słuchać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części drogie jak cholera ale warto.
3,0
Stosunek jakość/cena
drogi. tak to drogie auto
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Muszę wymienić maglownicę czyli przekładnie kierwoniczą. Szukam uzywanej bo regeneracja droga a nowa to w ogóle nie ma o czym gadać.
Poza tym ok
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 V6 140KM 103kW
[l/100km]