teraz już dobrze,kręci do 7750 obr/min!!!cichy,ale elastyczny dopiero powyżej 4000obr/min,trzeba bardzo uważać przy zakupie i zmieniać czesto olej
4,0
Skrzynia biegów
wsteczny zacina się
4,0
Układ jezdny
komfortowy,dobrze trzyma się drogi,minimalnie podsterowny,jak ktoś nie jeżdzi sportowo to idealne
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wspaniale się prowadzi to autko,bardzo przyjemne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok,z tyłu za mało ale jest to limuzyna sportowa:)
5,0
Wyciszenie
rewelacja
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
blacharka bardzo droga,części mechaniczne ok,na gazie pali od 10 do 13 litrów,co przy tym silniku jest niezłe
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
antena się niewysuwa,poza tym wszystko działa
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pękł korbowód,musiałem wymienić silnik,moja wina-kupowałem w pośpiechu i nie sprawdziłem go,brał bardzo dużo oleju i na zimnym klekotał 2 sek po odpaleniu,teraz mam nowy silnik i wszystko jest idealnie,poza tym wymieniłem tylko końcówki stabilizatora
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 V6 140KM 103kW
[l/100km]