Silnik
: Jak startujesz to przechodzą ciarki po skorze :P
4,0
Całokształt
Bardzo dobre auto jesli ktos chce jezdzic wygodnie, szybko i z klasą. Wg mnie lepszą opcja jest jedynie mitsubishi galant 2.5 v6.
Kształty nadwozia przyciagaja wzrok, babeczki mysla ze auto jest z roku 200x a facetow skreca ze masz furke w skorze, z podgzewanymi fotelami, elektrycznymi i podgzewanymi lusterkami, ktore na dodatek skladaja sie same na Twoje zyczenie xD, podgzewana przednia szyba, automatyczna klimą, silnikiem szesciocylindrowym i to w ukladzie \"V\" :D Polecam
Wrażenia
4,0
Silnik
Co tu dużo mowić, no pieknie :) Przyspieszenie nie powala z nóg ale nie moge powiedziec ze mam komplexy drogowe. Pod nóż szły juz golfy gti, audi w dieslu a o BMW nie wspominam nawet bo to szroty :P
Ogólnie jak jade 60 i zapinam dwójke to koncze przy 90 km/h a przyspieszenie jest niesamowite, potem na trojce slabiej ale byle kto Cie nie wyprzedzi o to mozna byc spokojnym :P
DZWIEK SILNIKA GENIALNY !!!
3,0
Skrzynia biegów
Nie wiem jak u innych ale u mnie biegi wchodza z oporem i bardzo psuje to wrazenie z jazdy ale jak wiadomo do wszystkiego da sie przyzwyczaic ;]
5,0
Układ jezdny
No comment, przewiozlem kumpla ktory ma honde civic (niby typowo sportowe auto :P) to podsumował jazde \"no, moja sie trzyma ale aż tak to bym nie mial odwagi wariować\" xD Hamulce to poezja ale i tak bede chcial zmieniac. Klocki proponuje firmy TRW, wiesz za co placisz.
Komfort
3,0
Widoczność
No tu nie najlepiej :/ W lusterkach jak dla mnie tragikomizm ;( Juy pare razy wpakowalbym sie komus pod kola podczas wyprzedzania bo tzw. \"martwy punkt\" lusterek jest bardzo duzy. Tylna szyba mala ale daje rade.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, nie mam pomyslu lepszego gdzie moglbym wszystko poprzemieszczac zeby bylo lepiej :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Gra gitara, to v6 wiec grzeje sie szybko a jesli chodzi o klime to chlodzi tak ze kataru dostac mozna :P
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No jak na auto ze sportowym zacieciem to nawet spoko.
3,0
Wyciszenie
Hmm gdyby nie moje stare juz uszczelki to byloby swietnie. Denerwujace sa tylko skrzypy foteli podczas jazdy po nierownosciach ale jak juz wspomnialem czas plynie a xedosy coraz starsze :P
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mogłoby być lepiej ale mysle ze 10-11 litrow gazu przy jezdzie od 100 do 150 to jest wynik bardzo zadowalający :) Jesli chodzi o benzyne to nie jezdze wiec nie wiem :P
5,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem swojego szaleńca za 10500 zl, zalozylem sekwencje za 3500 i mam auto o ktorym nie jeden marzy przez cale zycie.
Jesli ktos chce zakladac gaz to błagam nie mieszalnikowy. Xedosy toleruja tylko sekwencje i to dobrą.
Reduktor proponuje minimalnie do 160-170 konnych silnikow. Wtryskiwacze gazu do xedosa to tylko magicjet a komputer stag300 (ja mam zenita ale jestem srednio zadowolony).
Pozdrawiam i zapraszam na www.mazdaspeed.pl
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poki co jak to w japonczyku, jak coś sie psuje to tylko zęby włascicielowi :P
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kto ma japonca ten jezdzi do konca xD
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 144KM 106kW
[l/100km]