Zawieszenie
: po prostu należy zwracać na nie uwagę
5,0
Całokształt
Wystarczy wsiąść i przejechać się....banan na pysku murowany :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że pod maską japończycy uczynili cuda....Mazda idzie po bandzie jak radziecki hokeista :) Bez spoglądania w dowód rejestracyjny po pierwszej przejazdzce myslisz, że to cacko ma co najmniej 150 KM :)
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia precyzyjna aczkolwiek dwója i wstek czasem haczy...ale to nadaje smaczku :)
5,0
Układ jezdny
Jak po sznureczku, w zakręty stabilnie, na poprzecznych nierównościach lekka telepawka może ją dopaść.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki rewelacja, do tyłu trochę na czuja:)
5,0
Ergonomia
Przejrzyscie i na miejscu. Bez zbędnych wodotrysków
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie nagrzewa się szybciej niż woda w czajniku elektrycznym. W lecie szyber do tyłu i jak w cabrio :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam ponad 190 cm i jak przesunę fotel w pozycję krańcową to pasażer z tyłu może coś się krzywić ale tylko jesli też ma powyzej 190 cm :)
5,0
Wyciszenie
do 140 km/h idealnie - powyzej tez idealnie :) silnik ma brzmienie rasowe przeciez.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w trasie nawet 7 l bez ciśnięcia, miasto różnie od 8,5 do nawet 15 z wariactwami :)
5,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie naprawdę ciężko znaleźć porównywalny model. Spróbujcie sami :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez prawie rok zupełnie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
należy kontrolować zawieszenie szczególnie z przodu a odwdzięczy się naprawdę bajecznym prowadzeniem. A i pamietac o oleju bo Mazdzie smakuje :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 112KM 82kW
[l/100km]