Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda Tribute I

fan tribute, 12 lat temu
Silnik 3.0 V6 197KM 145kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mazda Tribute I 3.0 V6 197KM 145kW 2000-2004 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Zamontowałem gaz i auto niewiele straciło ze swojej mocy, a konkurencja zostaje w tyle - mimo, że automat.
5,0
Całokształt
Ogólnie daje 5!
Wrażenia
5,0
Silnik
Miałem wiele aut, ale ten silnik zasługuje na wielki +!
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia spisuje się niezawodnie, ale przydałby się jeszcze jeden bieg dodatkowo - choć spokojnie wystarcza to co jest!
5,0
Układ jezdny
Bez uwag.
Komfort
5,0
Widoczność
OK!
5,0
Ergonomia
Amerykańskie rozwiązanie drążka skrzyni biegów przy kierownicy jest rewelacyjne! Czasami niestety musze jeździć innymi autami i wtedy widać różnicę!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK
3,0
Wyciszenie
Trzeba przyznać, że trochę szumi zwłaszcza przy większych porędkościach, ale nie jest to uciążliwe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj naturalnie jak chce się jeździć takim autem, to trzeba trochę więcej wlewać. Mój jest zagazowany i spisuje się świetnie. Zamontowałem gaz z wyższej półki- było warto!
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy mnie nie zawiódł!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 197KM 145kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda Tribute I 3.0 V6 197KM 145kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
25,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda Tribute I