Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda Tribute I

domin79@poczta.onet.pl, 17 lat temu
Silnik 3.0 V6 197KM 145kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 78 tys. km
Mazda Tribute I 3.0 V6 197KM 145kW 2000-2004 - Oceń swoje auto
3,85
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
fajne wygodne autko za małe pieniądze, jak narazie wszystko ok poduszka pod silnikiem jest do wymiany, sworzeń wahacza, żłopie 18l na 100 ale nie umiem nim ekonomicznie jeździ bo lubię słuchać 3l V6
Wrażenia
4,0
Silnik
ładnei się zbiera, dobrze przyspiesza - choć ideał to odo tego więcej Nm jakiś TD
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia mogła by mieć więcej przełożeń a nie jakiś overdrive
2,0
Układ jezdny
zawieszenie twarde na kierownicy czuć większe dziury
Komfort
5,0
Widoczność
siedzi się jak w aucie ciężarowym widać co jest w dołku przydatne przy wyprzedzaniu :)
4,0
Ergonomia
wygodne fotele szkoda że elektryka jest tylko u kierowcy gajga ob biegów przeszkadza w sterowaniu radiem
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobfrze grzeje klima fajnie dmucha trochę głośno słychać wentylator na wiekszych
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jak w kombi
4,0
Wyciszenie
do 130km/h całkiem znośnie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
min 13l max 20l /100km lpg
5,0
Stosunek jakość/cena
wypasiona bryczka za tanie pieniąse
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez uwag
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie tylko poduszka pod silnikiem i wyciek z dyfra oraz sworzeń zawieszenia
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda Tribute I 3.0 V6 197KM 145kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
25,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda Tribute I