Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda Tribute I

Kamil, 5 lat temu
Silnik 2.3 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 218 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda Tribute I 2.3 16V 150KM 110kW 2004-2007 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Jak na samochód z dołączanym napędem byłem w lesie w ciężkim terenie dala rade
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem palił więcej oleju niż benzyny wymiana na nowy motor drobne usterki przy wymianie silnika ,pękła chłodnicza oleju a po 7tys uszczelka pod głowicą panewki wymienione na nowe nowe pierścienie i jak do tej pory wszystko ładnie pięknie śmiga
Wrażenia
5,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
Trzeci bieg ciężko współpracuje czasem zacina i nie chce wejsc
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poza incydentem z paleniem oleju teraz już jest na duży plus nic poważnego się nie dzieje

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.3 16V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda Tribute I