Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda Tribute I

heniekbojka, 12 lat temu
Silnik 2.0 16V 124KM 91kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 98 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda Tribute I 2.0 16V 124KM 91kW 2000-2004 - Oceń swoje auto
3,69
13% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Spalanie dotyczy LPG. Sympatyczny samochodzik, wersja 2.0 trochę słaba, ale już wyrosłem z wyścigów. Przy LPG koło w bagażniku i tragedia z jego pojemnością. Głośny w czasie jazdy- nadwozie i dmuchawa. Małe fotele bez bocznego trzymania. Szybko rdzewieje, szczególnie wnętrze nadkoli z tyłu, są źle skonstruowane, można to samemu ulepszyć. Poza tym same zalety. Pod znaczkiem Mazdy jest to Ford, tanie, wbrew pozorom dostępne części. Dzięki LPG ekonomiczny, przestronny, duży prześwit. Super widoczność, duże lusterka. Żaden off road ale w zimie i lekkim błocie daje radę. Idealny na nasze dziurawe drogi i wysokie krawężniki. Na pewno nie gorszy od np. Hondy CRV, a ten sam rocznik dużo tańszy. Wzbudza zainteresowanie fanów motoryzacji-rzadki model, mało kto zna taką Mazdę. Polecam każdemu. Oczywiście pod warunkiem, że znajdziemy nie łatany egzemplarz z rozsądnym przebiegiem. Ale to już dotyczy wszystkich samochodów.
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Spalanie dotyczy LPG. Sympatyczny samochodzik, wersja 2.0 trochę słaba, ale już wyrosłem z wyścigów. Przy LPG koło w bagażniku i tragedia z jego pojemnością. Głośny w czasie jazdy- nadwozie i dmuchawa. Małe fotele bez bocznego trzymania. Szybko rdzewieje, szczególnie wnętrze nadkoli z tyłu, są źle skonstruowane, można to samemu ulepszyć. Poza tym same zalety. Pod znaczkiem Mazdy jest to Ford, tanie, wbrew pozorom dostępne części. Dzięki LPG ekonomiczny, przestronny, duży prześwit. Super widoczność, duże lusterka. Żaden off road ale w zimie i lekkim błocie daje radę. Idealny na nasze dziurawe drogi i wysokie krawężniki. Na pewno nie gorszy od np. Hondy CRV, a ten sam rocznik dużo tańszy. Wzbudza zainteresowanie fanów motoryzacji-rzadki model, mało kto zna taką Mazdę. Polecam każdemu. Oczywiście pod warunkiem, że znajdziemy nie łatany egzemplarz z rozsądnym przebiegiem. Ale to już dotyczy wszystkich samochodów.
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 124KM 91kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda Tribute I 2.0 16V 124KM 91kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda Tribute I