Karoseria
: brak korozji - jak na japońca z 2001 roku
3,0
Całokształt
Ja kupiłem igłę i jestem zachwycony. A ci co oszczędzają na mechanika i kupują zaniedbane trupy to niech sobie narzekają. Długo się zastanawiałem, myślałem o Rav4 i CRV, ale Madzia przekonała mnie CENĄ, ATRAKCYJNYM wyglądem i większą przestrzenią.
Polecam Tribute przede wszystkim za: Jakość wykonania, komfort prowadzenia, przestrzeń wnętrza, i legendarną dla MAZDy NIEZAWODNOŚĆ. Silnik 2.0 o mocy 124KM - jak na tę nie dużą moc to radzi sobie DOSKONALE z tym autkiem. Przy normalnej jeżdzie to nawet gazu nie potrzebuje. Wystarczy mu 9L/100km. Kolejna moja MAZDA i kolejny MEGA PLUS! ! !
Wrażenia
5,0
Silnik
W mrozie odpla na dodytyk. Jak się rozgrzeje to równo pracuje . Jak na tę nie duzą moc to radzi sobie DOSKONALE z tym autkiem.
5,0
Skrzynia biegów
płynnie zmienia biegi i dobre przelożenia
5,0
Układ jezdny
jak osobówka
Komfort
5,0
Widoczność
Duże i plaskie szyby
5,0
Ergonomia
MAZDA to MAZDA
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szokujaca wydajność - w zimie szybko nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
jak na suva to nic dodać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no ale nie jest to małe autko miejskie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Wielki plus za to że jest tańsza od Hondy CR-V oraz Toyoty RAV-4.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przejechałem 10.000 i nie zauważyłem zadnych wad. A ci co piszą o problemach to pewnie kupują zaniedbane trupy i potem narzekają. Ja kupiłem igłę i jestem zachwycony.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 124KM 91kW
[l/100km]