Karoseria
: po 6-7 latach trzeba zrobic konserwacje całego pojazdu
5,0
Całokształt
Za ta cene auta dostajemy znakomity pojazd którym mozemy poruszac sie pare ładnych lat bez dokładnia . Jestem zadowolony z mojego Tributa choc przed zakupem miałem mieszane uczucia i zastanawialem się powaznie nad zakupem dla tego pojazdu ze wzgledu na komentarze dotyczace spalania ale nie jesty zle w kazdym razie lepszy wynik od Rav 4 która posiadałem wczesciej
Wrażenia
5,0
Silnik
Jestem zaskoczony kultura pracy tego silnika i jego oszczednością wbrew opinia ktore słyszałem silnik nie jest tak paliwożerny jak niektórzy opisuja w cyklu miejskim spala mi 10 litrów a nie jestem emerytem i zdarza mi sie przycisnąc
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów bardzo elastyczna znakomicie znosi teren jak i długie trasy oraz poruszanie sie po mieście
3,0
Układ jezdny
Układn jezdny badzo dobry chociaz po dluzszym czasie jazdy po naszych wspaniałych drogach musze wymienic drązki ale to norma.
Komfort
5,0
Widoczność
Znakomita widoczność w pojeżdzie siedzi sie wysoko i czlowiek czuje sie jakby jechał duzo wieksza terenówką .
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Znakomita przestrzen dla kierowcy jak i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tak duzy samochów z takim silnikiem 2.0 benzyna i napędem stałym 4x4 to nie jest tak zle
10litrów na miescie i dynamiczną jazde to wynik do przyjęcia
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ogólnie pojazd jest bezawaryjny moze czas po 7 latach zrobic mu konserwacje spodu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
korozja podwozia
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 124KM 91kW
[l/100km]