Szukaj

Oceny Mazda Tribute I 2.0 16V 124KM 91kW 2000-2004

Podsumowanie 18 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mazda Tribute I 2.0 16V 124KM 91kW 2000-2004 - Oceń swoje auto
4,11
średnia ocena z 18 ocen
4% gorzej od średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Mazda Tribute I 2.0 16V 124KM 91kW 2000-2004

4,5
~Bartosz
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Samochód bardzo praktyczny, przestronny, wygodny, pakowny. Do spokojnej jazdy - idealny. Całościowo nie dam 5 gwiazdek, ze względu na amerykański standard wykończenia, czyli nieco toporne i wszechobecne plastiki. Z pewnością godny polecenia dla osób, które regularnie korzystają z wielu rodzajów dróg, i które cenią sobie obszerne wnętrza, oraz wszechstronne i niezawodne samochody. Powiedziałem sobie kiedyś, że kolejny samochód to też bedzie...
4,5
~Madzia_forever
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Ja kupiłem igłę i jestem zachwycony. A ci co oszczędzają na mechanika i kupują zaniedbane trupy to niech sobie narzekają. Długo się zastanawiałem, myślałem o Rav4 i CRV, ale Madzia przekonała mnie CENĄ, ATRAKCYJNYM wyglądem i większą przestrzenią. Polecam Tribute przede wszystkim za: Jakość wykonania, komfort prowadzenia, przestrzeń wnętrza, i legendarną dla MAZDy NIEZAWODNOŚĆ. Silnik 2.0 o mocy 124KM - jak na tę nie dużą moc to radzi sobie...
3,0
~prezes7
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Co najbardziej Cię zaskoczyło pozytywnie w tym aucie ? Silnik: Witam posiadam Tribute 2,0 4WD 2002r swietne autko za tak niewielką kasę. Jeśli GAZ to tylko sekwencja ja mam STAGA 300 plus, pracuje idealnie.Choć spalanie dość duże srednio 15 l, ale masa też niemała. Super sprawuje sie w terenie oczywiście w odpowiednich butach.Ford Maverick jest podobną konstrukcją ale posiada wiecej nidociągnięć Mazda jest staranniej wykonana
4,5
~tomek630@o2.pl
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Za ta cene auta dostajemy znakomity pojazd którym mozemy poruszac sie pare ładnych lat bez dokładnia . Jestem zadowolony z mojego Tributa choc przed zakupem miałem mieszane uczucia i zastanawialem się powaznie nad zakupem dla tego pojazdu ze wzgledu na komentarze dotyczace spalania ale nie jesty zle w kazdym razie lepszy wynik od Rav 4 która posiadałem wczesciej
3,1
~luksor@pro.onet.pl
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
uwaga miłośnicy Mazdy. To nie jest japończyk- prawdziwa Mazda tylko jakiś cholera Ford i to amerykański. Przy elektyce już nawet się nie wysilali tylko pakowali wszystko ze znakiem Forda. Przesiadłem się ze swojej 323 i co 2 miesiące coś tam trzeba poprawić. Jedyna zaleta to że to tanie auto. Ale tylny most już był otwierany. Co tu mówić kiedy tamtą po 300 tys wymieniałem tylko przeguby. Ale moze nie będzie tak źle
4,5
~Andrzej
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Ferrari to nie jest, ale za to wjedzie tam gdzie Ferrari nie może... Ogólnie jestem zadowolony z autka.Nie straszne są mu \"polskie drogi\" a i z zaspami też świetni sobie radzi.
4,4
~Artur
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
W sumie polecam dla statecznych ludzi którzy nie muszą zwijać asfaltu i pociskać po autostradach 200km/h. Przy 185 km/h odcina dopływ paliwa.
4,6
~częstochowa
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
tylko sprawy eksploatacyjne, bez żadnych poważnych usterek w czasie podróży.
4,9
~Tomek z Adelaide
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
za 30 000 A$ nie ma nic lepszego w tej klasie. Genialny samochod rodzinny... wspanaly i latwy w prowadzeniu
3,7
~heniekbojka
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Spalanie dotyczy LPG. Sympatyczny samochodzik, wersja 2.0 trochę słaba, ale już wyrosłem z wyścigów. Przy LPG koło w bagażniku i tragedia z jego pojemnością. Głośny w czasie jazdy- nadwozie i dmuchawa. Małe fotele bez bocznego trzymania. Szybko rdzewieje, szczególnie wnętrze nadkoli z tyłu, są źle skonstruowane, można to samemu ulepszyć. Poza tym same zalety. Pod znaczkiem Mazdy jest to Ford, tanie, wbrew pozorom dostępne części. Dzięki LPG... (Silnik)
Mazda Tribute I