Szukaj

Lista ocen Mazda Tribute I (29)

Pokaż filtry
4,5
~Bartosz
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Samochód bardzo praktyczny, przestronny, wygodny, pakowny. Do spokojnej jazdy - idealny. Całościowo nie dam 5 gwiazdek, ze względu na amerykański standard wykończenia, czyli nieco toporne i wszechobecne plastiki. Z pewnością godny polecenia dla osób, które regularnie korzystają z wielu rodzajów dróg, i które cenią sobie obszerne wnętrza, oraz wszechstronne i niezawodne samochody. Powiedziałem sobie kiedyś, że kolejny samochód to też bedzie...
4,4
~bolenie
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Pierwsze własne auto 4x4. Osobiście wybrane i sprowadzone z uszkodzonym silnikiem. Handlarze omijali szerokim łukiem pomimo tego że reszta była w znakomitym stanie. Silnik został naprawiony (nie wymieniony) i do przebiegu zostało dołożone kolejne 60 000 km. Ani Mazda MPV (2002), którą jeździłem kilka lat temu ani Tribute (2002) użytkowany obecnie nie wpasowały się w stereotyp rdzewiejących na potęgę samochodów tej marki. Auto posiada kilka...
4,5
~tomek630@o2.pl
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Za ta cene auta dostajemy znakomity pojazd którym mozemy poruszac sie pare ładnych lat bez dokładnia . Jestem zadowolony z mojego Tributa choc przed zakupem miałem mieszane uczucia i zastanawialem się powaznie nad zakupem dla tego pojazdu ze wzgledu na komentarze dotyczace spalania ale nie jesty zle w kazdym razie lepszy wynik od Rav 4 która posiadałem wczesciej
4,5
~Madzia_forever
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Ja kupiłem igłę i jestem zachwycony. A ci co oszczędzają na mechanika i kupują zaniedbane trupy to niech sobie narzekają. Długo się zastanawiałem, myślałem o Rav4 i CRV, ale Madzia przekonała mnie CENĄ, ATRAKCYJNYM wyglądem i większą przestrzenią. Polecam Tribute przede wszystkim za: Jakość wykonania, komfort prowadzenia, przestrzeń wnętrza, i legendarną dla MAZDy NIEZAWODNOŚĆ. Silnik 2.0 o mocy 124KM - jak na tę nie dużą moc to radzi sobie...
4,5
~Andrzej
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Ferrari to nie jest, ale za to wjedzie tam gdzie Ferrari nie może... Ogólnie jestem zadowolony z autka.Nie straszne są mu \"polskie drogi\" a i z zaspami też świetni sobie radzi.
4,4
~Artur
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
W sumie polecam dla statecznych ludzi którzy nie muszą zwijać asfaltu i pociskać po autostradach 200km/h. Przy 185 km/h odcina dopływ paliwa.
4,5
~JarekPIno
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Niedoceniony w Posce samochód - rzadko spotykany. Daje dużo frajdy z jazdy za sprawą dynamicznego silnika i automatycznej skrzyni biegów. Ceny części w porównaniu do konkurencji są niskie. Spalanie niestety dość duże z uwagi na brak możliwości rozłączenia napędu 4x4 choć latem zawsze można zdjąć wał i jeździć tylko z przednim napędem. Jak się znudzi to będzie Tribute II generacji albo CX7 :)
3,7
~heniekbojka
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Spalanie dotyczy LPG. Sympatyczny samochodzik, wersja 2.0 trochę słaba, ale już wyrosłem z wyścigów. Przy LPG koło w bagażniku i tragedia z jego pojemnością. Głośny w czasie jazdy- nadwozie i dmuchawa. Małe fotele bez bocznego trzymania. Szybko rdzewieje, szczególnie wnętrze nadkoli z tyłu, są źle skonstruowane, można to samemu ulepszyć. Poza tym same zalety. Pod znaczkiem Mazdy jest to Ford, tanie, wbrew pozorom dostępne części. Dzięki LPG... (Silnik)
3,9
~domin79@poczta.onet.pl
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
fajne wygodne autko za małe pieniądze, jak narazie wszystko ok poduszka pod silnikiem jest do wymiany, sworzeń wahacza, żłopie 18l na 100 ale nie umiem nim ekonomicznie jeździ bo lubię słuchać 3l V6
4,3
~bartek
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
silnik 2l to nie ferrari, ale do spokojnej jazdy b.dobry niezawodny. przyspieszenie ma znośne. (Silnik)
Mazda Tribute I