Silnik jak na swoje 140 KM radzi sobie doskonale z ważącym w końcu niemało pickupem..Jest elastyczny i mocno rwie do przodu już od 1800 obr/min,od drugiego biegu do końca rewelacja!!!Kultura pracy nie najlepsza ale trwałość i oszczędność całkowicie to rekompensują
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna i bez zarzutu,sprzęgło bardzo czułe na zmianę biegów,w końcu to 4x4. Napędy z automatycznymi blokadami i antypoślizgiem bez zarzutu!
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma na zakrętach pod warunkiem,że jest sucho..na mokrym noga z gazu!chyba,że ma się 200 kg na pace;)Średnica skrętu lekka masakra...
Komfort
4,0
Widoczność
Wysoko się siedzi i widoczność do przodu ok. Jeżeli chodzi o tył to praktyka cofania z użyciem lusterek jak u ciężarowych jak najbardziej wskazana..
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką,tylko ten hamulec ręczny trochę nieporęczny..
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Oki.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zależy od wersji ale przedłużana kabina z tyłu tylko dla "wyrośniętych" dzieci albo na skrzynki z piwem;)
4,0
Wyciszenie
Jak na sporego diesla ze skrzynią jest oki.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto 9,5-11 l/100 km
Trasa 8,2-9,5 l/100 km przy prędkości 120-160- km/h
Przeglądy jeszcze przedemną..
5,0
Stosunek jakość/cena
Wół roboczy i do tego szybki za niecałe 87 tys.zł brutto to dobra cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze za wcześnie..
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 109KM 80kW
[l/100km]