Silnik bardzo wysoko kręci (do 9500 rpm) przy niezrównanych wrażeniach dźwiękowych. W zakresie wysokich obrotów bardzo dynamiczny. Poza tym wrażliwy na olej - musi być często dolewany i co tydzień sprawdzany (uwaga - drogi!).
5,0
Skrzynia biegów
Jak masełko - IDEALNA!.
5,0
Układ jezdny
Super!
Komfort
3,0
Widoczność
Auto ładne, ale przez to ze środka nie widać za wiele...
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką - intuicyjna obsługa i świetne sterowanie z kierownicy. Podświetlenie - rewelacja.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca - super. Pasażer - ciasnawo, ale znośnie.
4,0
Wyciszenie
Do 6500 RPM cichutko jak w emerytowozie - powyżej - Głośno i agresywnie - tak, jak lubię:)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto ekstremalnie dużo pali (trasa - od 10l w górę, miasto od 15 w górę - mój rekord to 27l/100); drogie w eksploatacji, drogie części zamienne. Rzadko się psuje, ale w serwisowaniu kieszeń boli. Watra wydanej każdej złotówki.
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto go mieć, pod warunkiem, że godzisz się z wysokimi kosztami użytkowania.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie psuje się.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy silnym butowaniu mogą być kłopoty ze skrzynią.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 Wankel 231KM 170kW
[l/100km]