Silnik
: Rzadzacy sie zupelnie innymi zasadami niz tlokowiec. Jak na silnik bez turbo, doskonaly. Elastycznosc niesamowita. Na 6 biegu mozna jechc 50 km/h i przyspiesza.
5,0
Całokształt
Auto dla lubiacych swiat motoryzacji i odrobine niezbadanego. Jak jezdzisz z silnikiem Wankla to tak jakbys tworzyl historie, bral udzial w waznym dla ludzkosci projekcie. Auto piekne i jeszcze dlugo takie pozostanie. To wlasciwie juz klasyk za zycia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kulturalny, lubi wysoko krecic. 9000 rpm to dla niego jak oddech swiezego powietrza.
4,0
Skrzynia biegów
Dobra, precyzyjna ale mogloby byc jeszcze lepiej. Przy tym silniku i 7 biegow to za malo :)Na 6 biegu przy 110 km/h prawie 3500 rpm
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjne trzymanie sie drogi. Auto z napedem we wlasciwym miejscu czyli z tylu.
Komfort
4,0
Widoczność
No tu ciezko wymagac czegos wiecej przy takiej sylwetce i wygladzie. Przy cofaniu pomagaja czujniki.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, duzy bagaznik no i te tylne drzwi dla pasazerow, ktorzy jesli nie sa King Kongami spokojnie sie mieszczá.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma 2 sterfowej klimy ale w sumie to po co.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto sportowe to pozytywny ewenement.
4,0
Wyciszenie
Dobrze, ze nie jest wieksze bo nie byloby slychac wspanialego dzwieku silnika i strzelajacego wydechu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto dla kochajacych jezdzic, a nie liczyc.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto tanie w zakupie w porownaniu z niektorymi zadufanymi w sobie i niedajacymi wiele w zamian innymi markami aut sportowych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak przy stosowaniu sie do sakramentalnych zasad. Oryginaly olej Mazda Dexelia Ultra, oryginalne swiece i jeszcze kilka procedurek :). Regularny przeglad co rok.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 Wankel 231KM 170kW
[l/100km]