Genialny sportowy samochód, dodatkowo b. praktyczny. Moc całkowicie wystarczająca do jazdy.
Denerwują mnie strasznie polskie drogi (to znaczy polskie dziury), niestety nie można wykorzystać potencjału genialnego zawieszenia....za to na torze miód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niesamowity silnik, zero wibracji i ciąg do 10 tys/obr - uwaga tylko dla zwolenników wysokoobrotowych jednostek. Jeżeli ktoś do tej pory woził się dieslem będzie narzekał na moment obrotowy przy niskich obrotach - generalnie silnik dla twardzieli.
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie Ok, biegi mogłyby wchodzić bardziej precyzyjnie.Trochę się czepiam...( w 98% innych aut do takiej skrzyni jak w Mazdzie brakuje lat świetlnych)
5,0
Układ jezdny
Zero uwag. Jak ktoś wątpi w zawieszenie RXa to może go przekona to,że na krętym torze jest szybsza od Subaru STI ( test T.Kuchar)
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w spotowym samochodzie.......
4,0
Ergonomia
Bez uwag. Trochę mnie denerwuje nieczytelna kontrolka klimy , jak świeci mocno słońce.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ze względu ma małe wnętrze, szybko się nagrzewa i szybko wentyluje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dobra skórzana rekawiczka, super..no i 2 dzieci mogę zabrać ze sobą.
Nie dla kierowców powyżej 190 cm, będą narzekać na brak miejsca
5,0
Wyciszenie
Sportowy samochód, nie ma prawa być cichy!!!!!
Jak komuś to przeszkadza to niech kupi sobie limuzynę.....
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak chce się szybko to się za to płaci......spalanie 15 l/100 km - przeciętnie...
5,0
Stosunek jakość/cena
Taki samochód w cenie 50-60 tys. (2006-2007) to nieustająca promocja. Jak ktoś chce spotowy samochód z tylnym napędem, nie ma się co zastanawiać ( jedyna konkurencja w tym przedziale cenowym to Nissan 350 z )
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam mały przebieg, ale będzie tak jak w każdym japończyku....nuda....
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trzeba pilnować poziomu oleju b.ważne
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 Wankel 231KM 170kW
[l/100km]