Przeniesienie napędu
: uwielbiam tym samochodem jeździć \"bokiem\"
4,0
Całokształt
Bardzo ładny samochód, mimo że pierwsze mazdy wychodziły w 2003r nadal budzą duże zainteresowanie, nie chciałbym się z tym samochodem rozstawać ale trwałość i spalanie nie pozostawia wyboru. Mój poprzedni REX (231 KM) padł przy przebiegu 150 000km. Znaleźć mechanika który zrobi kapitalke - bezcenne (tylko nie piszcie że serwis, bo to że kupiłem RX-8 nie znaczy ze jestem nienormalny).
Wrażenia
5,0
Silnik
kultura pracy ok. ale dźwięk w przypadku wersji 192KM to coś jak Fiat Cinquecento. Wredny piesek z piskliwym głosem.
5,0
Skrzynia biegów
Taka jaka powinna być.
5,0
Układ jezdny
bez ABS-u i kontroli trakcji, poślizgi to przyjemność, bardzo łatwo daję się kontrolować, nie musisz być kubicą żeby zmieścić się bokiem na przyciasnawym skrzyżowaniu.
Komfort
3,0
Widoczność
jak to w sportowych samochodach, z tyłu nic nie widać
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
doskonałe ze względu nie na ilość miejsca ale na pozycje, siedząc za kierownicą w RX-8 czujesz się jak zawodowy kierowca
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa jak wszystkim wiadomo to coś strasznego, samochód tylko do poszalenia i na niedzielę, w tygodniu w garażu!
4,0
Stosunek jakość/cena
RX-8 to chyba jedyny tak wyglądający, tak jeżdżący, samochód który można kupić już za ok. 20tys zł
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie otwiera się z pilota, można tylko zamknąć.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
kable, świece, olej, kable, świece, olej.....
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 Wankel 192KM 141kW
[l/100km]