Auto z duszą, wymagające pasjonata starych samochodów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pracuje elegancko, jak szwajcarski zegarek, zabawa zaczyna się powyżej 4000 obr.
3,0
Skrzynia biegów
mało precyzyjna
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Jak to auto z lat 90, bez bajerów
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
trochę trzeba poczekać, aż się nagrzeje w zimie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
sporo miejsca, siedzenia niewygodne,
3,0
Wyciszenie
powyżej 120 km/h głośno
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części drogie, zużycie paliwa przeciętne,
4,0
Stosunek jakość/cena
średnia cena 2000zł
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wiecznie coś, jak to w starych autach:
- hamulce
- amortyzatory
- łączniki stabilizatorów
- wahacze
- przeguby
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
- rdza go pomału wcina,
- korodowieją rurki w baku paliwa - skutek słabe ciśnienie w układzie paliwowym, przerywanie, brak mocy
- wycieki oleju z silnika
- zacinanie się mechanizmu drzwi
ogólnie skarbonka bez dna, części drogie jak na tak stare auto np:
amortyzatory Kyaba - 200 zł
przegub - 120 zł
itd.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 128KM 94kW
[l/100km]