Karoseria
: tylne nadkola i ciągłe górnych mocowan amortyzatorów
Zawieszenie
: Dosłownie wszystkie tuleje i gumy siadały po 10 000
3,0
Całokształt
Auto kupiłem po poprzednim, małym autku. Generalnie przejechalem nim ponad 20 tysiecy kilometrow, jednak bylo troche ciekawostek które opisuje poniżej
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik przy przebiegu ok 200 a realnie pewnie ok 300 tysiecy kilometrow odpalał od strzała nawet przy -28 stopniach, na 1 swiecy. po wymianie (super drogiej) praktycznie na pół obrotu. Słaby jak cholera, jednak pod względem bezawaryjności - miód. Silnik jest naprawde bardzo słaby. i to bardzo- bardzo. nawet 101 koni to nie jest moc dla takiej masy i krztałtów.
5,0
Skrzynia biegów
Bez żadnych zastrzeżeń, na plus brak koła dwumasowego. Potęznie zmniejsza koszty użytkowania samochodu.
2,0
Układ jezdny
Zawieszenie komfortowe, ciche ale baaaaardzo delikatne. Wymiana kompletu gum, tulej i poduszek po ok 10 tysiacach, przy czym jest to zawieszenie wielowachaczowe (z tylu) więc jest tego baaardzo duzo. Średnica zawracania - lotniskowiec. Naprawde, nie jest dobrze!
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność idealna, jednak bardzo małe lusterka czasem zawodzą. Nie jest to opierdliwe, ale widoczne po tym jak przesiadłem sie do innego auta
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja czasami nie dawała rady, jest to jednak kawał powierzchni do wychłodzenia a i szyb jest masa. Bardzo brakuje nawiewów na tylnie fotele, jest to baaardzo uciązliwe i męczące wiec jesli ktos szuka tego auta pod względem dzieci na tylnych fotelach- musi wziąć pod uwage że kierowca zamarza a pasażerowie sie pocą
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MASA miejsca. Naprawde MASA. mam ok 182cm wzrostu, woze osoby wyzsze o 10cm i nikt nigdy nie narzekal. czy to z tylu, czy to z przodu
2,0
Wyciszenie
Strasznie głośno. prędkości powyzej 100 zaczynaja dokuczac. Jadac gdzies dalej, predkosc ok 140 jest wykańczająca i łapałem sie na tym że zwalniałem żeby dać sobie czas na odpoczecie od hałasu
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny niektórych cześci są żałosne. Świeca -50zł , poduszka silnika ok 600zł, rozrząd to lekko licząć 1200zł a nie można zakładać nie orginalnego, poniwaz przez charakterystyke silnika pasek jest dosłownie od ręki zrywany. wiec tutaj wpadka. Koszty wiekszosc czesci w normie, szczegolnie zawieszenie
4,0
Stosunek jakość/cena
Jeździło sie super, naprawde bez stresu.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawieszenie stukało ciągle, nawet po kompletnych wimianach. Ciągle paliły sie żarówki deski rozdzielczej a wmiana jest uciązliwa. Ciągłe nasłuchiwanie zawieszenia doprowadziło mnie do sprzedaży tego samochodu, chociaz po liftingu podobno sprawy mają sie lepiej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych powaznych usterek. Silnik jak przczółka, zawsze bez zadnych problemów dowoziła na miejsce.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DiTD 90KM 66kW
[l/100km]