Przy 2200obr.na 5 biegu-100km/h
uważam że to nieżle.
Troche głośny ale podczas jazdy,nie aż tak bardzo.
Po 12tys.km dolałem 0,3 litra oleju.
5,0
Skrzynia biegów
super sprzęgło idealnie współpracuje ze skrzynią.
5,0
Układ jezdny
mało zwrotny ale za to dobrze trzyma sie drogi
i fajnie wchodzi w zakręty.
Komfort
5,0
Widoczność
Nigdy takiej nie miałem.IDEALNA
!Tylni środkowy zagłówek zasłania tyl. szybe.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie po paru kilometrach można już jechać w koszuli.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodnie.A jaki pakowny bagażnik.
3,0
Wyciszenie
Tak jak disel.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W cyklu mieszanym do 6 litrów.
5 lit.w trasie jak sie postarasz:-)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przejechałem 15tys km. w siedem miesięcy,
w tym ostra zima. żadnych problemów np.z odpalaniem na podwórku.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 170 tys.km. wyciek z cylinderka przy sprzęgle
ko
szt 120 zł + robota.(20 min.)
Wymieniłem łącznik stabilizatora.
Teraz czeka mnie wymiana amortyzatorów(śląskie drogi)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DiTD 90KM 66kW
[l/100km]