Zawieszenie
: łączniki stabilizatora, tuleje na wachaczach
4,0
Całokształt
Ogólnie nie jest żle. Jak by był trochę bardziej dynamiczny silnik i lepsze wyciszenie. Plastiki bardzo dobrej jakości, W moim odczuciu nawet lepsze niż w nowej 5-tce. Bardzo dużo miejsca.
Wrażenia
3,0
Silnik
Dość głośny, szczególnie powyżej 120km/h. 90 koni to stanowczo za mało.
4,0
Skrzynia biegów
Przełożenia dość długie, wchodzą ciężkawo, ale poza tym oki.
4,0
Układ jezdny
Bez większych zastrzeżen.
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacja.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku na prawdę duuuuuuuuuuużo miejsca.
3,0
Wyciszenie
Nie jest najlepiej. Szczególnie słychać silnik.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie zdarzyło mi się aby spalił więcej niż 6,5 l. Drogie części. ASO to pomyłka.
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogie części.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kupiłem jak miała przebieg 166tyś. Nie wytrzymuje zawieszenie. Głównie do wymiany łączniki stabilizatorów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez poważnych usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DiTD 90KM 66kW
[l/100km]