Przeniesienie napędu
: Auto ma wolną jedynkę co mi bardzo pasuje.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Układ elektryczny
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Niewygodna zmiana biegów, Bardzo duży promień skrętu.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima nie wytrzymała wyjazdu do Grecji - czynnik uleciał.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przestrzenią nie jest źle ale niska ładowność auta ( ok. 400 kg) powoduje, że przy załadowanej rodzinie na wakacje auto sunie brzuchem po ziemi.
1,0
Wyciszenie
Hałas nie przystaje do obecnych czasów. Może w latach siedemdziesiątych byłoby dobrze ale obecnie to porażka.Duży minus.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Za te same pieniądze można mieć auto o wiele wygodniejsze, bezpieczniejsze i mniej palące a awaryjność no cóż zawsze jest to loteria.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niby powinno być dobrze a jednak w pół roku wymieniłem tylne łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora, 2 poduszki silnika, 2 siłowniki zamka centralnego. Podkreślam, że kupiłem serwisowany model którego przebieg 180000 osobiście sprawdziłem w niemieckim serwisie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawsze dojechałem do domu. Nie było poważnych awarii.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DiTD 100KM 74kW
[l/100km]