Silnik z wyraźną turbodziurą. Bardzo mi ta turbodziura przeszkadzała, dlatego piąty bieg wyłacznie na trasę.Do tego głośny i problem z wycierającym się wałkiem rozrządu który musiał być zmieniony.Skrzynia biegów perfekcyjna bez zarzutów.Bo to japończyk Jeśli chodzi o zawieszenie to ciągle problemy z dolnymi sworzniami albo łącznikami i ciągle jakieś stuki w zawieszeniu.Ciężko doprowadzić to zawieszenie do pełnej sprawności.Miłym zaskoczeniem to same przeguby i gumowe osłony na przegubach. Przez 5 lat uzytkowania i przebiegu 170 tyś a w całości 285 rewelacyjny stan.W tej maździe jak i w poprzedniej nie potasfiłem sobie poradzić z klimatyzacją. Zawsze mi starczało czynnika na jeden sezon i nie można było zlokalizować tak małego ubytku który trwał kilka miesięcy przez okres letni.Zużycie w trasie najmniejsze zimą to 4,8 l przeważnie 5,2 Po mieście 7,5-8
Wrażenia
2,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie w trasie najmniejsze zimą to 4,8 l przeważnie 5,2 Po mieście 7,5-8
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DiTD 100KM 74kW
[l/100km]