Inne
: bardzo ładne auto w środku, dobre hamulce, układ jezdny, oryginalny wygląd mało spotykany model u nas w Polsce a częsci są, sporo pasuje od 626, ekonomiczny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: to jest najsłabsza strona tego auta gorsza niż w niemcach
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
troszke za mało elastyczny ale to 16v można wybaczyc, szybko nie jeżdzę 100 -110 km/h nie slychac, że to diesel.Na wolnych obrotach twardy dzwięk jak dzwon ale takiego nie spotkacie w vw czy audi, to naprawde zaawansowany traktorek i tylko dobre paliwo a bedzie wdzięcznie śmigał i mało palił. niektórzy piszą że głośny ale ja lubię ten dźwięk jest on bardzo charakterystyczny dla tej marki.
5,0
Skrzynia biegów
super biegi lekko i precyzyjnie wchodzą.
5,0
Układ jezdny
sprężysty i wygodny, pewnie trzyma się drogi i dobrze zbiera zakręty.
Komfort
5,0
Widoczność
doskonała widocznośc, z przodu panorama i na boki też.
5,0
Ergonomia
wszystko zaplanowane jak trzeba
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
może byc
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu ponoc trochę za wąskie fotele ale raczej tam nie siedzę.
4,0
Wyciszenie
w miarę cicho wiadomo nie jest to audi A8
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tutaj jest super jazda w cyklu mieszanym mierzyłem 5.8, sama trasa 5.3 przy 100 km/h nie wiem jak inne diesle bo to mój pierwszy
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DiTD 100KM 74kW
[l/100km]