Silnik znakomity w trasie, mało pali, około 5,5 gdy nie przekraczam 110km/h i do 6,5 przy ostrzejszej jeździe, dobre przyspieszenie dzięki turbo, nie przeszkadza już wtedy głośny silnik, po mieście gdy jeżdżę ja to 7,1 gdy żona to 6,5, elastyczny. Gorzej jest w mieście, słabo zbiera się z postoju, niby nic ale gdy chcę się szybko włączyć do ruchu to jest spory problem. Przy włączonej klimatyzacji bardzo często włącza się wentylator chłodnicy i trochę hałasuje. Poza tym super.
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam żadnych uwag. SUPER.
5,0
Układ jezdny
Znakomicie trzyma się drogi. Bardzo dobrze zestrojone. Komfort i pewność prowadzenia. Trochę stukają mi stabilizatory z tyłu. Fabryczne amortyzatory przy 120 kkm mają sprawność 81% (nowe około 86-89%).
Komfort
4,0
Widoczność
Gdyby nie gorsza widoczność do tyłu przez środkowy zagłówek to byłaby piątka. Tylny zagłówek ma też jednak zaletę: światła samochodów jadących z tyłu nie świecą we wsteczne lusterko ;-)
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki, działa jak należy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam żadnych uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo miejsca dla każdego. Z tyłu moje dziecko spaceruje sobie między fotelami.
3,0
Wyciszenie
W mieście kiepsko. W trasie może być.
Szczerze mówiąc nie wiem jak można było w takim samochodzie tak słabo wyciszyć wnętrze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory mam tylko jeden problem: cięgno przednich wycieraczek wyskakuje z zaczepu ale chyba ktoś kiedyś przy nim majstrował i przy zdejmowaniu wyszczerbił plastikowy przegub więc nie jest to usterka eksploatacyjna.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie żadnych usterek i mam nadzieję, że tak będzie cały czas.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DiTD 100KM 74kW
[l/100km]