Inne
: Wszystko.Jest piękne i bezawaryjne czego chcieć więcej.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: tarcze i klocki
Zawieszenie
: łączniki się wybijają - nasze polskie drogi
Karoseria
: rdza tu i tam trzeba dbać i po zimie konserwować
5,0
Całokształt
Rewelacja.Chowaja się zafiry,tourany i inne niemieckie auta z podobnych lat.Japońska solidnośc i prowadzenie rządzą.Nie mówiąc o awaryjności,której brak.
Wrażenia
5,0
Silnik
2.0 16V wersja Sportive najlepsza takiej szukałem i się nie zawiodłem.Aksamitna praca na postoju nić nie słychać .
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia hmmm...jak każdy 2 nieprecyzyjna,wsteczny chaczy. Nie nowość nie jest problem.
5,0
Układ jezdny
Doskonały,rewelacja wchodzę w zakręty lepiej jak osobówką.Inaczej osobówki zostają w tyle.Zestrojenie układu jak dla mnie bardzo dobre lubię szybciej niż emeryt.
Komfort
5,0
Widoczność
Komfort,sprawa dla każdego indywidualna mi się podoba jest cicho do pewnego momentu reszta jak komu pasuje.
5,0
Ergonomia
Wszystko w jak najlepszym porządku,skóra na kierownicy, klimatronik ,wszystko pod ręką pokrętła.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze nie narzekam , temperaturę łapie bardzo szybko. Poprzedni diesel dużo wolniej się nagrzewał.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu nie narzekam mam 180cm wzrostu i miejsca w "brud"z tyłu jak wsiądę to jest okej.Nie jest to limuzyna nie muszą nogi leżeć.
4,0
Wyciszenie
Do 120 bardzo dobrze później gorzej jak zwykle w prawie każdym aucie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali tyle ile musi nie jeżdżę wolno więc średnio ekonomicznie wychodzi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bezapelacyjnie nie ma konkurencji.Auto nie doceniane , bo wszędzie tylko o niemieckich gadają.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana klocków tylnych i tarcz.Odpukać bezawaryjne .Do wymiany w przyszłości gumy na amortyzatorach tylnych.Części nie najtańsze,ale rzadko się wymienia.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 130KM 96kW
[l/100km]