najbardziej cenie sobie to auto za bezawaryjność.Jest to samochód mechanicznie nie zawodny nie mówię tutaj o tym ze nic nie trzeba wymieniać ,bo takie rzeczy jak klocki czy filtry to normalka w każdym samochodzie.Wcześniej miałem 323f ii gen i też bez problemów chodziła.Ale żeby nie było za różowo to rdza nie daje spokoju w tym aucie. Ja akurat przy zakupie polowałem na auto lekko uszkodzone dlatego że i tak planowałem wymianę tylnych nadkoli i całość pomalować aby jakiś czas spać spokojnie.Niestety po 4 latach rdza pojawiła się na progach i w komorze silnika ale z tym tez można sobie poradzić.Wolę mieć mechanicznie sprawny samochód i od czasu do czasu odwiedzić lakiernika niż latać po warsztatach i słono płacić. Poza tym rdza jak się pojawi to malowanie mogę sobie zaplanować a nie że już muszę remontować bo się coś zepsuło i jeździć nie można.To tyle .
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylna wycieraczka czasem nie chodzi
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
rdza przede wszystkim na tylnych nadkolach
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 100KM 74kW
[l/100km]