Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda Premacy I

Andrzej W., 15 lat temu
Silnik 1.8 16V 100KM 74kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 140 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda Premacy I 1.8 16V 100KM 74kW 1999-2005 - Oceń swoje auto
4,85
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : byłem w szoku jak wyjechałem na miasto (berlin, gdzie sprawidziłem od razu elastyczność) i wyjeżdżając na A2 170km/h i jeszcze szedł ale świeżo kupione więc nie ryzykowaliśmy
5,0
Całokształt
temu autku brakuje maluśko do IDEAŁU
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo elastyczny, nie jest wymagana częsta zmiana biegów dał bym 5 z \"minusem\" za silnik z racji wyciszenia, +110km/h lecz wszystko po za tym jest naprawdę świetne przy wyłączonym TCS \"zwija asfalt\" dosłownie i na benz i na LPG jestem niesamowicie zadowolony z auta wręcz określić tego nie mogę
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia: troszkę za krótka jedynka, ale zbiera się zaskakująco dobrze i nie jęczy przy przeciąganiu Jak na razie nie miałem żadnych problemów \"puk puk\" (odpukać) ;D
5,0
Układ jezdny
Auto trzyma się drogi jak mała osobówka z zacięciem sportowym. Niektórzy mówią że słaby skręt... hmm... jeszcze nie miałem okazji żeby na niego narzekać.
Komfort
5,0
Widoczność
spora przestrzeń oraz wielkość szyb umożliwia wzorową widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko bardzo czytelnie i przejrzyście udostępnione. Sterowanie wszystkim jest intuicyjne i naprawdę łatwe(ster radia przy kierownicy). Wszystko pod ręką siędząc w super wygodnych fotelach (skórę posiadam;D) Odpinane kompletnie tylne siedzenia (płaska powierzchnia) oraz trzy pozycje ich nachylenia, przednie oparcie siedzenia pasażera składane (sztywny stolik)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima sprawuję się tak jak powinna W zimę trochę długo odparowują szyby z racji ich powieżchni, ale szybko się grzeje autko i jest miło :D
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wsiadanie i wysiadanie nie sprawia problemów, kierowca i pasażerowie nie będą zmęczeni jazda. Troszkę wyżej się siedzi niż w zwykłej osobówce co sprawia frajdę Z tyłu siedzi się wygodnie jak w nowym Mercu oraz podłoga z tyłu jest od drzwi do drzwi płaska co naprawdę jest wygodne i poręczne jak w VAN\'ach wysokiej klasy. Konkurencja wysiada, naprawdę niedoceniane auto
3,0
Wyciszenie
wszystko jest zaje...cie do momentu przekroczenia 110km/h jest to bardzo zauważalne ale mi osobiscie nie przeszkadza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ostro jeżdżę i w mieście ok 12,5L / 100km Trasa ok 11L ale furka chodzi jak burza ;D
5,0
Stosunek jakość/cena
autko wyniosło mnie około 22 tyś. i minimalnie wiecej -przytarganie z niemiec -rejestracja -gaz MAŁA CENA=JAKOŚĆ=ZADOWOLENIE 100% i co najlepsze wnętrze w skórze razem z wszystkimi małymi wykończeniami, solidnie wykonane ;D
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Łącznik stabilizatora do wymiany po jeździe po polskich drogach ale tez z racji że był źle założony przez poprzedniego właściciela jeszcze ani jednej głupiej usterki nie miałem, nawet pęknięcia żadnego plastiku
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dużymi literami BRAK

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda Premacy I 1.8 16V 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,50 zł
9,5
l/100km
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda Premacy I