Naprawdę można polubić ten wózek. Bardziej symaptyczny (obojętnie co by to oznaczało) niż inne japończyki. Fajnie byłoby mieć nowy i z turbiną. I jeszcze jedna rzecz, naprawdę jest ich niewiele.
Wrażenia
5,0
Silnik
Niesamowicie cichy i przyjemny silnik. Moc średnia ale wysoki moment obrotowy. Elastyczność jak w silnikach o 0.5 l większych. Świetny materiał do tuningu. Nie do zajeżdżenia
4,0
Skrzynia biegów
Mógłby być mniejszy skok. Czasami problemy z włączeniem wstecznego. Ogólnie dobra.
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjny kompromis między sztywnością a komfortem. Nawet Polskie drogi nie dają rady uszkodzić zawieszenia (zbyt łatwo oczywiście :-))
Komfort
5,0
Widoczność
Najlepsza ze wszystkich coupe jakie widziałem
5,0
Ergonomia
Nic dodać, nic ująć.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Najsłabszy punkt mojego samochodu. Częste problemy z silnikiem nawiewu. Klima OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera ogromna ! Z tyłu - kogo to obchodzi. Bagażnik również bardzo pojemny - na oko nawet 3 ciała.
4,0
Wyciszenie
Mazdy chyba nigdy nie należały do najcichszych ale szum powietrza słyszalny już pow. 100km/h nie jest zbyt dokuczliwy - zwłaszcza jak się ma sprzęt o mocy 1000W
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2 l coupe - > Moja żona wykręciła kiedyś na trasie 5,9 l/100 km. Przy mojej ciężkiej nodze trasa 7 - 8l miast ok 10
5,0
Stosunek jakość/cena
Dla mnie trochę za niska cena, dlatego swojej nie sprzedam.