Szukaj

Lista ocen Mazda MX-5 IV (16)

Pokaż filtry
3,7
~Mike
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Auto eksploatowane kilka razy jako samochód zastępczy podczas serwisowania innego modelu Mazdy. Zarówno w lecie, jak i w mroźnej zimie, i w mieście i w dłuższej podróży. Jako pierwszy i jedyny samochód w rodzinie - stanowczo nie polecam, chyba, że nie będziemy nim wyjeżdżać z miasta, jak np. w Warszawie (oraz dysponujemy garażem). Jako drugie auto w rodzinie - też tak sobie, chyba, że mamy garaż i w domu i parkujemy w garażu w pracy i niemal...
3,9
~piotr_ciekliński
Mazda MX-5 IV
Fastback RF Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Mówi się, że MIATA to skrót od Mx-5 is always the answer. Coś w tym jest. Auto daje mnóstwo radości z jazdy. Ja używałem je jako daily i uważam, że to był błąd. Codzienne dojazdy do pracy sprawiły, że ten wyjątkowy samochód stał się dla mnie tylko wołem roboczym. Sprzedałem ją z żalem, a decyzja była jedynie podyktowana narodzinami potomka i koniecznością posiadania tylnego rzędu siedzeń i jakiegokolwiek bagażnika.
4,4
~Michał
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Świetne małe, zwinne auto dla dwóch osób albo jako drugie auto w rodzinie. Wersja z miękkim dachem radzi sobie zarówno w lecie jak i w zimie, trzeba o nią nieco bardziej zadbać jednak niż o RFa. Męczące na długich trasach drogami szybkiego ruchu ze względu na hałas i ciasnotę, rozwija skrzydła na górskich, krętych drogach. Bardzo przyjemne także i w mieście ze względu na dynamikę i zwrotność.
3,9
~Wojtek
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G i-ELOOP 160KM 118kW
Od 4 lat chodze szczesliwy, kazdego dnia ciesze sie z tego samochodu. Nie jest dla kazdego. Wielu ludzi kupuje mx5, zeby sobie w nich dlubac, zmieniac wydechy, tunowac silnik by zyskac pol sekundy do 100 kmh za 10-20 k zl. Wedlug mnie, najfajniej tym samochodem po prostu jezdzic - bocznymi drogami, po miescie, bez dachu. Cieszyc sie zyciem, tylnym napedem, a podczas spokojnej jazdy 90 kmh przez lasy - sluchac ptakow. Nie zaplacilem zadnego...
4,4
~Adam98
Mazda MX-5 IV
Soft Top 2.0 SKY-G i-ELOOP 160KM 118kW
Auto jedyne w swoim rodzaju. Łączy rewelacyjne właściwości jezdne, niezawodność i niskie koszty eksploatacji. Nie jestem (jeszcze, bo jestem w trakcie poszukiwań) właścicielem MX-5, ale jeździłem kilkoma sztukami NB, ND RF po liftingu (z silnikiem o mocy już 184 koni), a ta recenzja dotyczy przede wszystkim ND 2.0 z 2017 r. z przebiegiem 65 kkm, którą wypożyczyłem na 3 dni. Z uwagi na to, że nie obcowałem z Miatą dłużej, nie będę się...
4,1
~Wyrewolwerowany Kaloryfer
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G I-ELOOP 160KM 118kW
To nie jest samochód dla każdego. To jest Miata. Cięzko porównywać to auto do czegokolwiek aktualnie dostępnego na rynku (ok, poza bratem bliźniakiem od FCA), bo nie ma konkurencji. Reszta jest albo droższa (Porsche 718), albo cięższa (Mercedes SLC), albo jest coupe (GT86). Dlatego nie ma co oceniać tego samochodu jako po prostu kolejnego auta, ale jako Miatę. A tu mamy 100 procent Miaty w Miacie. Dlatego o ile oceny poszczególnych...
4,6
~Jacek S
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Samochód o wielu obliczach, bulwarówka do lansowania się w kurorcie, wbrew pozorom również auto miejskie (bo małe), na weekendowe wypady za miasto, auto na tor ... . Samochód po prostu piękny (i ma na to papiery !), doskonale zaprojektowany i wykonany. Jednak nie dla wszystkich, raczej nie dla wielbicieli SUWów którzy wygodę domowego salonu chcą zabrać na drogę i nie dla osób poruszających się autostradami z miasta A do miasta B. Generalnie to...
4,4
~Piotr
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 2.0 SKY-G 184KM 135kW
Jazda tym samochodem to czysta przyjemność. Silnik jest dynamiczny, układ kierowniczy szybki i precyzyjny, skrzynia niesamowicie wygodna, a to wszystko opakowane w atrakcyjny design, który wyróżnia się na ulicy i zwraca uwagę przechodniów oraz innych kierówców.
4,8
~Krzysztof
Mazda MX-5 IV
Soft Top Facelifting 1.5 SKY-G 132KM 97kW
Nie mam zamiar się ściągać I driftowac, wiec 1,5 jest odpowiedni dla mnie. Ladnie brzmi. Przy jezdzi autostrada I stalej predkosci OK 120-130km/godz jest cichy, a zuzycie paliwa to ok. 5-6 l/100km. Gdy chce się jeździć dynamic niej, to oczywiscie jest glosniej I zuzycie paliwa wzrasta I wtedy wykorzystujac pełna moc ma się najwiekszy frajde. (Silnik)
3,4
~gamic
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Wielkie ROZCZAROWANIE !!! RF - tylko wygląda obłędnie, jednak aby cieszyć się jadą lepiej wybrać cabrio z miękkim dachem. Więcej w poszczególnych kategoriach.
Mazda MX-5 IV