Zawieszenie
: Cały układ prowadzenia to majstersztyk. Mocy nie ma zbyt wiele, ale przyjemność z prowadzenia jest ogromna.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
2,0
Widoczność
Ze względu na twardy i mocno obudowany dach, mamy duży blind spot. Żeby pomóc wyobrazić sobie jak duży, porównam to do zwykłego samochodu z trzema słupkami: A, B, C. Blind spot jest od słupka B do C.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma co ukrywać że przestrzeni ani schowków w tym samochodzie praktycznie nie ma. Jeśli ktoś jednak planuje zakup takiego samochodu, to się z tym musi liczyć.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kosztów przy tym samochodzie jest niewiele :) Klocki hamulcowe i tarcze nie kosztują dużo. Oleju dolewać praktycznie nie trzeba, opony są tanie i jest wiele dobrych, pasujących modeli. Jeśli ktoś będzie się zastanawiał nad felgami to już troszkę cięższy temat.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarza się, że interfejs użytkownika MZD CONNECT się zawiesza. Podobno reset interfejsu pomaga, jednak mi się to nie udało :|
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKY-G I-ELOOP 160KM 118kW
[l/100km]