Szukaj

Oceny Mazda MX-5 IV Fastback RF

Podsumowanie 5 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Mazda MX-5 IV Fastback RF - Oceń swoje auto
4,12
średnia ocena z 5 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
80%
użytkowników kupiłoby ponownie
Pozytywne zaskoczenie

Oceny Mazda MX-5 IV Fastback RF – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Najnowsze oceny Mazda MX-5 IV Fastback RF

4,1
~Wyrewolwerowany Kaloryfer
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G I-ELOOP 160KM 118kW
To nie jest samochód dla każdego. To jest Miata. Cięzko porównywać to auto do czegokolwiek aktualnie dostępnego na rynku (ok, poza bratem bliźniakiem od FCA), bo nie ma konkurencji. Reszta jest albo droższa (Porsche 718), albo cięższa (Mercedes SLC), albo jest coupe (GT86). Dlatego nie ma co oceniać tego samochodu jako po prostu kolejnego auta, ale jako Miatę. A tu mamy 100 procent Miaty w Miacie. Dlatego o ile oceny poszczególnych...
4,6
~Jacek S
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Samochód o wielu obliczach, bulwarówka do lansowania się w kurorcie, wbrew pozorom również auto miejskie (bo małe), na weekendowe wypady za miasto, auto na tor ... . Samochód po prostu piękny (i ma na to papiery !), doskonale zaprojektowany i wykonany. Jednak nie dla wszystkich, raczej nie dla wielbicieli SUWów którzy wygodę domowego salonu chcą zabrać na drogę i nie dla osób poruszających się autostradami z miasta A do miasta B. Generalnie to...
4,3
~Ed
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 1.5 SKY-G 131KM 96kW
Super się prowadzi, trzyma w zakrętach trochę słabo hamuje no i 1,5L to trochę mało to jak 1,6 w NA co do wyglądu to przyciąga uwagę szczególnie w Irlandii gdzie mieszkam i ja użytkuję. Mam ochotę zamienić na 2,0 184hp jak już będzie w dobrej cenie.
3,4
~gamic
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G 160KM 118kW
Wielkie ROZCZAROWANIE !!! RF - tylko wygląda obłędnie, jednak aby cieszyć się jadą lepiej wybrać cabrio z miękkim dachem. Więcej w poszczególnych kategoriach.
4,2
~Mateusz
Mazda MX-5 IV
Fastback RF 2.0 SKY-G I-ELOOP 160KM 118kW
Ze względu na twardy i mocno obudowany dach, mamy duży blind spot. Żeby pomóc wyobrazić sobie jak duży, porównam to do zwykłego samochodu z trzema słupkami: A, B, C. Blind spot jest od słupka B do C. (Widoczność)
Mazda MX-5 IV Fastback RF