Inne
: Co mnie zaskoczyło? Że mimo jazdy na co dzień, MX5 zastąpił także motocykl w weekendy... ale właściciele Miat także pozdrawiają się na trasie :)
5,0
Całokształt
fantastyczne auto, które można kupić za stosunkowo nieduże pieniądze
Wrażenia
5,0
Silnik
brak turbiny, brak nafaszerowanej elektroniki itp. wszystko to powoduje, że MX5 mnie jeszcze nie zawiódł
5,0
Skrzynia biegów
u mnie automat, taki się trafił, czasem żałuje a czasem nie :) w razie czego są łopatki przy kierownicy w trybie półautomatycznym
5,0
Układ jezdny
jest ok, chodź standardowe zawieszenie jest za wysokie, wymiana na pro-kit z niższymi sprężynami i obniżenie o 3cm - to mnie czeka
Komfort
4,0
Widoczność
jest ok, nie oczekujemy od tego samochodu komfortu tylko przyjemności z jazdy
5,0
Ergonomia
tu w zasadzie wszystko jest ok, minimum które wystarcza
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
na szczęście nie mam 2m, jest wystarczająco miejsca jak na mały sportowy samochodzik
3,0
Wyciszenie
no cicho to nie jest, podróż powyżej 130km/h przy zamkniętym dachu nie jest jakoś szczególnie uciążliwa, ale zawsze lepiej mieć wiatr we włosach i przy 120km/h jedzie się z bananem na ustach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 10 litrów, ani szczególnie dużo ani szczególnie mało + brak awarii, użytkowany przez okrągły rok
5,0
Stosunek jakość/cena
tu wzór do naśladowania
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tu wzór do naśladowania
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
[l/100km]