Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda MX-5 III Cabrio Facelifting

Andrzej, 4 lata temu
Silnik 2.0 MZR 160KM 118kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 88 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda MX-5 III Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW 2009-2015 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
Auto o pięknym wyglądzie i dający mnóstwo radości z jazdy, bardzo niewygodne, kiepska jakość wykonczenia wnetrza, nie praktycznie i drogie w utrzymaniu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik wysokoobrotowy, ale to dość stara konstrukcja co za tym idzie jest bardzo żywotna, ale moc mogłaby być większa. Sportowy samochód z 2010 a w najmocniejszej wersji 160km to trochę słaby wynik. Dźwięk silnika mógłby być znacznie lepszy
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjny krótki skok lewarka oraz krótkie przełożenia. Idealne do tego typu samochodu.
4,0
Układ jezdny
Nie wiem czy mój egzemplarz (sprowadzony ze Stanów) miał inne zawieszenie, ale mój nie pewnie prowadził ze się wyższych prędkościach rzędu 180-200km/h w porównaniu do mini Coopera S mazda wychodzi bardzo kiepsko.
5,0
Karoseria
Piękny wygląd, pomimo 10lat to nie było oznak korozji
Komfort
3,0
Widoczność
Przy zamkniętym dachu kiepsko, lusterka małe. Dość niski więc oslepiaja światła z ciężarówek i suvów
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajne ogrzewanie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
180cm wzrostu, to jest górna granica dla tego samochodu
3,0
Wyciszenie
Słabo, ale to chyba normalne przy takim samochodzie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok 10 litrów w mieście i 6.5 na trasie przy 90km/h, uważam że powinno być niższe biorąc pod uwagę że samochód waży 1000kg Ceny części kosmicznie drogie, brak zamienników. Np. Kpl wahaczy na tył ok 3000zl za jedną stronę. Tym autem łatwo rzucić bokiem i uderzyć w krawężnik
4,0
Stosunek jakość/cena
Ok 35-40tys za 10letnie auto to sporo, ale patrząc na konkurencję to nie jest tak źle
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda MX-5 III Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda MX-5 III Cabrio Facelifting