Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda MX-5 II

RAMID007, 17 lat temu
Silnik 1.8 16V (BPD) 140KM 103kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 172 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda MX-5 II 1.8 16V (BPD) 140KM 103kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
MX-5 TO INDYWIDUALNOŚĆ I POKAZ DOSKONAŁOŚCI JAPOŃSKIEJ MOTORYZACJI.
Wrażenia
5,0
Silnik
OCENA MÓWI SAMA ZA SIEBIE. PRAWDZIWA FRAJDA Z PRZYŚPIESZENIA POWYŻEJ 4000 NA OBROTOMIERZU, TO MOŻE NIE POPRAWNE Z MOJEJ STRONY ALE WSZYSCY ZOSTAJĄ Z TYŁU.
4,0
Skrzynia biegów
6-BIEGOWA, NIE WYMIENIŁEM OLEJU DLATEGO ZACHOWAWCZO **** NIE PISZĘ ŻE DOSKONAŁA.
5,0
Układ jezdny
NAPĘD TYLNI. MOIM ZDANIEM BEZKONKURENCYJNY. BMW BLADO PRZY NIM WYPADA.
Komfort
4,0
Widoczność
BEZ DACHU DOSKONALE , Z DACHEM TROSZKĘ TRZEBA SIĘ GARBIĆ NA ŚWIATŁACH ALE BIORĄC POD UWAGĘ CAŁOKSZTAŁT TO SZCZEGÓŁ
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
WIATR WE WŁOSACH , OGRZEWANIE REWELACJA.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DOSKONALE PRZY MOICH 178CM WZROSTU . ALE ZNAM POSIADACZA MX-5 KTÓRY MA 190CM I CHOCIAŻ WIDZIAŁEM NA JAK SIĘ GIMNASTYKUJE PRZY WSIADANIU TO ON I TAK TWIERDZI ŻE JEST OK.
5,0
Wyciszenie
JAK NA CABRIO
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
STYL JAZDY ?
4,0
Stosunek jakość/cena
MYŚLĘ O WERSJI ANNIVERSARY 99´ , ALE JAK NA RAZIE NIE NA MOJĄ KIESZEŃ W NIEMCZECH TRZEBA ZAPŁACIĆ OD 7000EURO.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
MX-5
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
MX-5

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V (BPD) 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda MX-5 II 1.8 16V (BPD) 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
53,00 zł
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda MX-5 II