MX-5 TO INDYWIDUALNOŚĆ I POKAZ DOSKONAŁOŚCI JAPOŃSKIEJ MOTORYZACJI.
Wrażenia
5,0
Silnik
OCENA MÓWI SAMA ZA SIEBIE. PRAWDZIWA FRAJDA Z PRZYŚPIESZENIA POWYŻEJ 4000 NA OBROTOMIERZU, TO MOŻE NIE POPRAWNE Z MOJEJ STRONY ALE WSZYSCY ZOSTAJĄ Z TYŁU.
4,0
Skrzynia biegów
6-BIEGOWA, NIE WYMIENIŁEM OLEJU DLATEGO ZACHOWAWCZO **** NIE PISZĘ ŻE DOSKONAŁA.
5,0
Układ jezdny
NAPĘD TYLNI. MOIM ZDANIEM BEZKONKURENCYJNY. BMW BLADO PRZY NIM WYPADA.
Komfort
4,0
Widoczność
BEZ DACHU DOSKONALE , Z DACHEM TROSZKĘ TRZEBA SIĘ GARBIĆ NA ŚWIATŁACH ALE BIORĄC POD UWAGĘ CAŁOKSZTAŁT TO SZCZEGÓŁ
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
WIATR WE WŁOSACH , OGRZEWANIE REWELACJA.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DOSKONALE PRZY MOICH 178CM WZROSTU . ALE ZNAM POSIADACZA MX-5 KTÓRY MA 190CM I CHOCIAŻ WIDZIAŁEM NA JAK SIĘ GIMNASTYKUJE PRZY WSIADANIU TO ON I TAK TWIERDZI ŻE JEST OK.
5,0
Wyciszenie
JAK NA CABRIO
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
STYL JAZDY ?
4,0
Stosunek jakość/cena
MYŚLĘ O WERSJI ANNIVERSARY 99´ , ALE JAK NA RAZIE NIE NA MOJĄ KIESZEŃ W NIEMCZECH TRZEBA ZAPŁACIĆ OD 7000EURO.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
MX-5
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
MX-5
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V (BPD) 140KM 103kW
[l/100km]