Autko po modyfikacjach 220 ps i 260nm.To nie jest samochod...to rasowy mx5 roadster.Swietna zabawka ,niezawodny przyjaciel "kretych" podrozy.
Im ich wiecej na Twojej drodze tym lepiej...Zakrety juz na seryjnym zawieszeniu swietnie polyka.A jesli nawet "zdarzy mu sie pojsc bokiem " -to latwo mozna to kontrolowac .Silnik i skrzynia kocha redukowanie ....Wlasciwie zadbany oraz bewypadkowy daje zawsze przyjemnosc z jazdy.Wsiadanie i wysiadanie to najwiekszy minus.Lecz kiedy juz siedzisz i wbijesz jedynke a potem dwojeczke a do tego swieci sloneczko to nie chce sie juz wysiadac...Koniecznie nalezy dbac o stan blach,wskazane zabezpieczenie podwozia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Swietnie wchodzi na obroty,Juz w serii wystarcza do szalenstw.Moj po jakims czasie dostal turbine i dodatkowe 70 koni i 90nm.
Powstala mala rakieta,okolo 14sec do 150 i 6.4 do 100KM/H bez wiekszego jakby wysilku..ciezko zlapac trakcje.
...................... ludzie sie pytaja co to ma pod maska...ja odpowiadam -dusze...
5,0
Skrzynia biegów
Swietna ,tak powinny pracowac skrzynie w sportowych autach.
5,0
Układ jezdny
Lekkie auto i wywazenie sprawia ze prowadzi sie je z duzym wyczuciem i bez problemow.
3,0
Karoseria
Powinno byc zabezpieczone lepiej antykorozyjnie
Komfort
4,0
Widoczność
Przy zlozonym dachu widocznosc jest wzorowa.
4,0
Ergonomia
Ma to co trzeba a nawet za duzo..jak na roadstera
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajne choc glosne
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Do 180cm wzrostu i raczej szczuplych osob.
4,0
Wyciszenie
Moj jest glosny ,wydech 2" ,turbo (wgate ) dodaje efektu ,Tak ma byc.Przy 5-6 trpm pieknie wyje...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ogolnie tanie auto w utrzymaniu i duzo dostepnych czesci...
5,0
Stosunek jakość/cena
ok
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawieszenie ,laczniki ,kable WNA .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 146KM 107kW
[l/100km]