Silnik kręci się najlepiej w przedziale 5500-6500 obrotów, więc żeby odejść z "kopem" trzeba zredukowac bieg, przynajmniej do 4tyś. obr./min.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelka. Moja miata nie jest najmłodsza, a skrzynia chodzi jak nóweczka. Super precyzyjny, któtki skok dzwigienki.
5,0
Układ jezdny
Mam sportowe, obnizone zawieszenie i nie wiem z jaką predkością trzeba by wejść w zakręt aby go "wyprostować". Miata i zakręt to to samo! Kręte drogi o dobrej nawierzchni to żywioł tego auta! Ukłąd jezdny bardzo precyzyjny.
Komfort
4,0
Widoczność
Z zapiętym dachem jest OK - duże fajne lusterka wsteczne, a bez dachu to już rewelka!
4,0
Ergonomia
Nie mam regulacji kolumny kierownicy, i minimalnie przeszkadza mi lewe kolano. Jakbym mógł podnieść troche "fajere" to byłaby rewelacja. Fotele trzymają znakomicie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super! Ja przy włączonym na maxa nawiewie w czapce i rękawiczkach śmigam bez dachu nawet zimą :) Ogrzewanie jest bardzo wydajne.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Gdybym mógł podnieść troche kierownice to byłoby doskonale. Tak jest bardzo dobrze.
3,0
Wyciszenie
Jest głośno, ale silnik mruczy rasowo i po to kupiłem te auto żeby rozkoszować się także jego pomrukiem przy 7000 obr./min. Roadstery mają tak "chodzić"
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Żadnym innym autem nie złapiecie 100km/h w 8,8sek. przy tak niskim spalaniu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Brakuje skali. Przy aktualnych cenach aut uzywanych za niewielkie pieniądze można kupić naprawde rasowe auto sportowe. W tej cenie żadne inne auto świata nie da Ci tyle radości z jazdy-GWARANTUJE! Zabawka za rozsądną kase.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto ma 15 lat - wyciskam je konkretnie i wszystko super funkcjonuje. JAPONIEC TO JAPONIEC!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Najlepsza na świecie. Europejskie auta mogą się schować ;)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 115KM 85kW
[l/100km]