Gorąco polecam ten model. Moze autko nie ma takiego kopa jak inne dostepne na rynku, ale zapewnia niezawodnosc, duza frajde z jazdy, oraz dostepnosc czesci.
Polecam stronke http://shawnm.w.interia.pl znajdziecie tam opis mojego auta, informacje techniczne, oraz inne ciekawostki o mx5. Stronka bedzie dzialac od grudnia 2003r.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przyspieszenie dopiero tak od 3500 obr, ale ja takie lubie. Po zalozeniu 16stek auto stracilo troche przyspieszenia, nie ma nic za darmo. Najlepsza alternatywa wydaja sie 15stki.
5,0
Skrzynia biegów
Doskonała !!!!! Przełożenia nie wymagają żadnej siły, biegi wchodzą bez problemu. SUPER>
4,0
Układ jezdny
AUto trzyma sie doskonale drogi, jedynie w zimie trzeba uwazac, bo tył lubi odjeżdżać, ale wkoncu jest to tyl naped :)
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu OK, do tyłu bez hardtopa beznadzieja. Z hardtopem dobra.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Brakuje tylko sterowania radia z kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam skorzane fotele a jednak nie potrzeba ich podgrzewania, w zimie autko szybko sie nagrzewa w w srodku. W lato przydalaby sie jednak klima.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
AUto dla dwoch osob, malo miejsca, ale po co komu to w roadsterze? Chce ktos wygode to niech kupi sobie limuzyne.
3,0
Wyciszenie
U mnie raczej tego brak - zmieniony wydech + filtr KN. C
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do przełknięcia. 10l w miescie srednio. Na trasie 8-9. Najprostszy przeglad ok 150zl = olej + wymiana oleju + filtr.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena wersji NA OK. Nowa wersja NB 2,5 niestety poza zasiegiem. Chociaz uważam ,że wersja do 1998 r upodobnila sie do hondy :( to minus mazdy.