Karoseria
: Poprostu ładne auto z fajnymi drzwiami
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Bardzo dobre auto dla ludzi którzy wiedza czego chcą. Super wykończone bardzo sprawnie i cicho przemieszcza się po mieście i w trasie. Auto ma mały zasięg wiec jest raczej dla osób które maja dom i nie robią więcej niż 150km dziennie. W tamtym roku cena była bardzo atrakcyjna teraz trochę mniej. Jeździłem poprzednio Leonem fr 1.4 150km, mazda cx 30 186km i chr 2.0 184km i żadne z tych aut do jazdy po mieście nie może się równać z mx 30
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Czasem skrzypi zawiąż drzwi p
Komfort
3,0
Widoczność
Bez kamery i czujników byłoby slabo
3,0
Ergonomia
Auto dla ludzi do 180cm wzrostu z max 2 dzieci. Bardzo mały bagaznik pomimo deklarowanych 350 litrow.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa super i wkoncu nie trzeba skrobać szyb zimo dzięki ogrzewaniu wlaczanemu z apki
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super z tylu nie super :)
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z gniazdka w taryfie g12 latem trasa 5zl/100km zima 8zl. Miasto od 6.5 do 9zl 100km
Dość drogie przeglądy ale tylko w Polsce w Europie przeglądy poniżej 100€
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak ja kupowałem z dotacja koszt auta w wersji hikari 108 tys z dotacja. Za tyle nic ciekawszego i tańszego w utrzymaniu nie dostaniemy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem nie działa zima keyless
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zużycie prądu dla silnika Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW
Średni zasięg
190km
Średni maksymalny zasięg
180km
Średni minimalny zasięg
150km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
240km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
12,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
0,8h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania