Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda MX-30 SUV Plug-In

Grześ, 5 miesięcy temu
Silnik 0.8 e-SKYACTIV R-EV 170KM 125kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda MX-30 SUV Plug-In 0.8 e-SKYACTIV R-EV 170KM 125kW od 2024 - Oceń swoje auto
3,79
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobry stosunek mocy do masy. Napęd elektryczny jest głośniejszy niż w bliźniaku MX-30 EV.
5,0
Skrzynia biegów
Brak skrzyni :)
4,0
Układ jezdny
Nie mam uwag. Większy komfort porównując do bliźniaka MX-30 EV.
3,0
Karoseria
Dobrze wygląda, gorzej z funkcjonalnością.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parują szyby. Klimatyzacja ma problemy z utrzymaniem temperatury wewnątrz pojazdu. Konkurencja jest mocniejsza.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie ok.
4,0
Wyciszenie
Dobre wyciszenie. Do pracy silnika benzynowego trzeba się przyzwyczaić.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak się używa tylko EV jest ok. Jeżeli używa się napędu benzynowego to niestety koszty rosną.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 0.8 e-SKYACTIV R-EV 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
1,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda MX-30 SUV Plug-In