Silnik
: 1,8 V6 ze zmienną geometrią kolektorów dolotowych z 1996 r. do dzisiaj zostawia w tyle większość innych samochodów
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Praca tego silnika to poezja i muzyka dla uszu ,) Prędkość 100km/h po niecałych 8 sek. bez najmmniejszego wysiłku. W praktyce wygląda to tak, że na skrzyżowaniu moje auto odjeżdża a reszta wygląda tak jak na filmach w zwolnionym tempie. Oczywiście nie robię tego nagminnie ale tylko jak chcę zobaczyc głupią minę dresa siedzącego obok w bmw ,)
4,0
Skrzynia biegów
troszeczkę haczy wsteczny, doskonałe zestopniowanie zapewnia bezstresową jazdę zarówno w mieście jak i bardzo dynamiczną jazdę na trasie.
4,0
Układ jezdny
jest to wersja z obniżonym i trochę utwardzonym zawieszeniem, więc na rónej drodze jest ok, ale na tzw. ulicach polskich miast lepiej nie mówić
Komfort
5,0
Widoczność
do przodu i na boki super, do tyłu też dobrze dzięki doskonale ustawionym lusterkom
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, jak w każdym japończyku, obsługa intuicyjna po 5 minutach jazdy ;)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawiewy działają dobrze, jest szyberdach (bardzo cichy nawet przy pełnym otwarciu), jest klimatyzacja ale jeszcze jej nie włączałem, nie było takiej potrzeby ,) a poza tym w lecie trzeba trochę wygrzać stare kości...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu super, z tyłu... raczej dla dzieci ,) ale jeżeli ktoś decyduje się na to auto, to raczej wie, co robi.
4,0
Wyciszenie
silnika prawie nie słychać, podczas przyśpieszania V6 odzywa się radosnym pomrukiem ;) Przy większych prędkościach lekki szum opon
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy takim temperamencie auta zużycie paliwa wydaje się akceptowalne (od 8,0/100 wzwyż, max zużycie - nie wiem ,) )
Naprawy? A co to są naprawy? ,)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mazda!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Co to są usterki ? ,)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 V6 24V 136KM 100kW
[l/100km]