BARDZO MI SIE PODOBA NIE ZALUJE ZAKUPU JESLI KTOS CHCE POJEZDZIC SZYBKIM SAMOCHODEM PRZYPOMINAJACYM SPORTOWY TO POLECAM JEST NA PEWNO LEPSZY NIZ KONKURENCJA NP. COS TAKIEGO JAK OPEL TIGRA MIEKNIE ,FORD PROBE , JESLI CHODZI O HONDE CIVIC TO MAZDA GURUJE OSIAGAMI JEDNAK HONDA JEST OSZCZEDNIEJSZ!
Wrażenia
5,0
Silnik
WSPANIELY DZWIEK v6 W SAMOCHODZIE NIE POTRZEBNE JEST RADIO WYSTARCZY DZWIEK SILNIKA, POZATYM NIC MU NIE DOLEGA, ELASTYCZNY MOZNA RUSZAC Z DRUGIEGO BIEGU NA 5-CE JECHAC 40 KM/H A ON PRACUJE OK.
4,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA OK DAJE DUZA ELASTYCZNOSC NIE RAZ WYDAJE MI SIE ZE JADE AUTOMATEM BO NA TRUJCE MOZNA JECHAC Z KAZDA PREDKOSCIA.
5,0
Układ jezdny
TO MALE PORSHE NA SUCHEJ NAWIERZHNI CIEZKO GO WPROWADIC W POSLIZG NA ZAKRECIE AUTO SIE NIE GIBA ROBI CO CHCESZ POZA TYM JEGO BUDOWA JEST BARDZO PROSTA NIE MA TAK ZE COS STUKA TY WYMIENIASZ WSZYSTKO JAK LECI A ON DALEJ PUKA JEST GIT.
Komfort
4,0
Widoczność
WAZNA JEST CO WIDZIMY Z PRZODU I TYLE JEST DOBRZE TYL GORZEJ ALE KTO BY SIE TYM PRZEJMOWAL A CO DO TEGO TO CIEKAWA JEST MALA SZYBKA POD TYLNIM SPOJLEREM BARDZO POMOCNE NIGDY NIE JEST ZAPAROWANA I DZIEKI TEMU MOZNA LATWO PORUSZAC SIE TYLEM PO PARKINGU.
4,0
Ergonomia
WSZYSTKO OK POD REKA DESKA PRZEJRZYSTA NIE SZUKAMY NICZEGO OCZAMI.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
SAMOCHUD SZYBKO LAPIE TEMPERATURKE I GRZEJE WPOZO, MAM WERSJE Z KLIMA NIESTETY NI CZYNNA ALE W RAZIE CZEGO WIADOMO. BEZ KLIMY GORZJ.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DOBRZE DLA DWUJKI Z PRZODU WYGODNE FOTELE LEPSZE KUBELKOWE ALE JA NIE MAM MIMO TO KIEROWCY JEST DO USTAWIENIA WE WWSZYSTKICH KIERUNKACH , WSZYSTKO POD REKA SA NAWET CHWYTAKI DO NAPOJOW W DWIE OSOBY M0ZNA PODROZOWAC KOMFORTOWO NAWET I W CZTERY POD WARUNKIEM ZE OSOBY Z TYLU MAJA MNIEJ NIZ 170CM. BAGAZNIK DOSC POJEMNY.
3,0
Wyciszenie
PRZCIETNIE DLATEGO ZE ZA DOBRZE! STARSZE WERSJE MAJA SLABSZE WYCISZENIE PRZEZ CO WSZYSTKO DAJE LEPSZY EFEKT DZWIEK SILNIKA NIEWIARYGONY.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I TU JEST PROBLEM:( JESLI CHODZI O TRASE TO MOZNA ZEJSC DO 7,5 MOZE 7 NATOMIAST MIASTO WYPADA FATALNIE ALE COS ZA COS PRZY NA PRAWDE EKONOMICZNEJ JEZDIE 10L JEDNAK GDY SIE POSZALEJE WIADOMO... AUTA SPROWADZONE Z ZACHODU PRZEWAZNIE SA W DOBRYM STANIE TAM LUDZIE O NIE DBAJA PRZEBIEGI 170TYS 200 NIE ROBIA NA NICH WRAZENIA JA WYMIENIALEM DOTYCHCZAS TYLKO PRZEGUB CENA TO 170ZL+ NAPRAWA MAM DO WYMIANY LACZNIK STABILIZATORA 38ZL ALE TO PRZEZ PARTACTWO MECHANIKA KTORY CHCIAL WYMIENIC MI PRZEGUB PALNIKIEM!OGOLNIE CENY CZESCI BARDZO DROGIE JEDNAK MOZNA COS POSZUKAC NA NECIE A POZA TYM AUTO MALO AWARYJNE,.
5,0
Stosunek jakość/cena
WYSOKA JAPONSKA JAKOSC ZA TAK SMIESZNE PIENIADZE A ILE RADOSCI POZA TYM DLA TYCH CO LUBIA TO AUTO JEST SZPANERSKIE:) A TAK SERIO OSTRZEGAM PROSZE SIE ZASTANOWIC PRZED ZAKUPEM MX3 NIE JEST NAJOSZCZEDNIEJSZE JESLI KTOS SZUKA OSZCZEDNOSCI I DUZYCH WRAZEN TO NIE ZNAJDZIE ICH TEJ MADZI.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIE ZAWIODLO MNIE JESZCZE BEZ WPADEK.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PRZGUBY POZA TYM OLEJ WYMIENIAC CO 11 TYS BEZ POWAZNIEJSZYCH USTEREK.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i V6 129KM 95kW
[l/100km]