Najtańsza i najfajniejsza opcja taniego i sportowego autka - entry level w streetracingu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik nieco rozczarowuje - fabryczna moc niestety wystarcza na, krótko. Sytuację poprawiło bardzo założenie lekkiego koła zamachowego i profesjonalnego dolotu-wylotu. Autko po kuracji odelżającej - lekkie felgi, laminatowe błotniki, wypruta tapicerka i parę zabiegów odelżających dostało kopa i przyśpieszenie szacuje na 8-8,5 sek. do 100. Praktycznie każde autko na ulicy zobaczy jedynie tylną szybe mazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Standardowo - jest w miarę ok. Zadbany egzemplarz nie będzie miał raczej problemów z biegami - Mazda robi podzespoły z dużym nadmiarem wytrzymałości. Polecam założenie quickshiftera - można urwać 0,2-0,3 do 100 na przyspieszeniu
4,0
Układ jezdny
Stock - dość precyzyjne, fajnie trzyma ale zbyt miękko zestrojone i prosi się o modyfikację. Razi - duża kierownica jak w każdym japończyku z tych lat.
Komfort
3,0
Widoczność
Przód i bok ok - tył fatalnie
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu - bez zarzutu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabo grzeje w zimie ale szybko sie nagrzewa silnik
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód - perfekcja - tył nie ma znaczenia w takim autku 2+1 (1= jamnik) :)
3,0
Wyciszenie
No przy moim wydechu, dolocie ciężko mówić o ciszy hehe. Przeciętny przechodzień obraca się już 100 metrów przede mną :) - czysty rasowy gang wolnossącej wysokobrotówki - kto ma to wie :) W skrajnych przypadkach ludzie mogą uciekać z pasów heh
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Radzę zapomnieć - 10 litrów to nie jest żaden wyczyn dla tego autka ale kogo to obchodzi w takim autku.
5,0
Stosunek jakość/cena
BDB
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oprócz modyfikacji, które jakby sam dołożyłem - perfekcja - czystej klasy japoński bezusterkowy samochód - lejesz i jeździsz
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 107KM 79kW
[l/100km]