Zawieszenie
: Dbałość o zawieszenie w tym samochodzie to podstawa
5,0
Całokształt
Mazda MX-3 bardzo dobrze się prowadzi, potrafi dostarczyć dużo radości z jazdy. Warto jednak zadbać o dobry stan zawieszenia, które jest trwałe, ale po kilkunastu latach nawet w najlepszej konstrukcji potrafi się coś zużyć.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na 1.6 16V to nie za wiele pod nogą, ale nie do zajechania silniczek, "odpukać w nie malowane..." odkąd go kupiłem nie wydarzyło mi się nic poważnego oprócz podstawowych wymianach eksploatacyjnych
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Gdy puszczę kierownice to jedzie jak po szynach...nie polecam tego młodym kierowcom który nie jest pewny możliwości swojego auta
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie gorąco jak w saunie...więc kierowca może jeździć w podkoszulku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Doskonale dla siedzących z przodu, ale z tyłu nie jest komfortowo jak w mercedesie, chyba że dla dzieciaków
5,0
Wyciszenie
Poza basowym tłumikiem jest ok...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na moją kieszeń to całkiem nieźle, choć nie posiadam instalacji LPG i nie chcę tego montować z kilku przyczyn.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mazda mx3 nie jest teraz drogim samochodem, na pewno tańszym od opla tigry, forda probe czy opla calibry...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zwinny...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zniszczalny
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 90KM 66kW
[l/100km]