Silnik
: Niesamowity "but". Przesiadłem się ze słabiutkiej corsy na mx-3. Nareszcie mogę atakować z nienacka tir-y na górskiej drodze, bez długiego wyczekiwania na okazję.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie oszukujmy się, że go słychać (chociaż może to subiektywna ocena bo do momentu tej oceny nie sprawiłem sobie jeszcze radio odtwarzacza). W każdym razie miłe wibracje ,zwłaszcza na dwójce, potrafią przeszyć człowieka od dłoni dzierżących kierą do stóp
4,0
Skrzynia biegów
Na czwórce, przy 80 km/h wyje już niemiłosiernie, ale za to piątka jest na tyle elastyczna że uciągnie wózek od 80 do 180 km/h
4,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie, ale auto lepi się do drogi wyśmienicie. W pierwszym tygodniu jazdy, mojej żonie robiło się trochę mdło na wertepach... cóż to prawdziwy bolid.
Komfort
3,0
Widoczność
Maski nie widać, lusterka "zmniejszające". Widok do tyłu raczej dobry, jak na coupe/
4,0
Ergonomia
Prosto, wszystko pod ręką, zdrowy minimalizm.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto szybko się grzeje. Wentylacja wporzo, ale niefajnie pachnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O tyle nie wspominam (tam zwykle rzucam bagaże) - z przodu wygoda. Niestety niskie siedzenie sprawia, że w nocy światła innych aut potrafią niemiłosiernie razić po oczach.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Od 7 - 11 litrów w zależności jaki mam "nastrój"
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za krótko mam mx-3, żeby się wypowiedzieć
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 90KM 66kW
[l/100km]