Wystarczająca elastycznosc i dobra kultura pracy. Nie polecam instalacji lpg - duzo czasu zajelo zanim pozbylem sie jej negatywnych skutkow - wymiana wtryskiwaczy i przeplywomierza. Tu niestety glowna wada tego modelu: czesci do silnika v6 sa powszechnie dostepne...ale w USA:))
4,0
Skrzynia biegów
Dobry stary 4 stopniowy automat z przełącznikiem trybu pracy przy kierownicy (wersja amerykanska) daje wiecej miejsca w srodku pojazdu idealnie sprawdza sie w dlugich trasach oraz w lekkim terenie. W dzwigni znajduje sie przelacznik 2/4WD.
5,0
Układ jezdny
Komfort, komfort i jeszcze raz komfort....a jak sie wlaczy 4wd i blokade mechanizmu miedzyosiowego, potrafi zaskoczyc w terenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Krotka maska z przodu i duze okna - nie ma problemu z manewrowaniem. Kierowca siedzi wysoko, wiec nie oslepieja swiatla samochodow z przeciwka.
5,0
Ergonomia
bardzo duzo miejsca, fotele z podlokietnikami - mozna jechac bardzo daleko po roznych drogach
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie sterowane oddzielnie na przod i tyl. Niestety moj egzemplarz nie jest wyposazony w klime.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo
5,0
Wyciszenie
Ciche auto pomimo moznego silnika
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zuzycie paliwa...to przeciez 3.0 V6...zuzywa:)
Naprawy: glowna zmora starych japonczykow - nie psuja sie ale jak trzeba cos wymienic to trudno o czesci.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 154KM 113kW
[l/100km]